Pazo Postat 1 december 2006 Trådstartare Dela Postat 1 december 2006 Jag visste det. 😎 😎 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 1 december 2006 Dela Postat 1 december 2006 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 1 december 2006 Dela Postat 1 december 2006 (redigerat) 😛 Ärligt talat... Nuppör..? VAAAAAAD ÄÄÄÄÄÄÄR det för något..? Som sufflör (en person som gör sufflé under en teaterföreställning) eller kreatör (en person som förevisar t ex nötkreatur) eller fluör (engelsman som visar olika förkylningar i små muggar)... Men nuppör..? På HM..? Du Paz..? 😳 Va? Liksom... Alltså... Hm. Redigerat 1 december 2006 av Dark Of Light Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 1 december 2006 Trådstartare Dela Postat 1 december 2006 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 1 december 2006 Dela Postat 1 december 2006 Nuppör-Pazo 😄 😳 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 1 december 2006 Trådstartare Dela Postat 1 december 2006 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 1 december 2006 Dela Postat 1 december 2006 Efter några öl så ter sig nuppör jobbet som ganska intressant juh. 😄 Alltså, nuppör. Kan det vara en slags nuppdemonstratör på HM 😄 som visar de senaste ställningarna, tillbehören (t ex strap on dildon från The Gay Shop 😳 ) eller är det helt enkelt en sexualrådgivare på någon svettig ungdomsmottagning där en hårt sminkad, skäggig, långhårig man med en hagelspruta och en hemskt massa katter tar emot tonårsflickor och besvarar deras frågor och mer än gärna demonsterar de ovan nämnda sakerna... 😛 Ja, djävlar... Tänk att ha ett kontor med en guldskylt med texten; "Dr DoL Leg. Nuppör It seems so lame but nupp is my game"... 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 1 december 2006 Dela Postat 1 december 2006 😳 Jaaaaaaa, djävlaaaaaaaarrrrrrr! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 1 december 2006 Trådstartare Dela Postat 1 december 2006 😛 Jaaaaaaa, djävlaaaaaaaarrrrrrr! HAHA! 😄 You go nupperboy! 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 1 december 2006 Dela Postat 1 december 2006 😛😄😄😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 1 december 2006 Dela Postat 1 december 2006 😛 Jaaaaaaa, djävlaaaaaaaarrrrrrr! HAHA! 😄 You go nupperboy! 😄 😆 Yeah.. Open daily... between your legs. 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 1 december 2006 Trådstartare Dela Postat 1 december 2006 Hej gossar! 😛 Jag fortsätter att knäcka löken verkar det som 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 1 december 2006 Dela Postat 1 december 2006 Jag fattar bara inte hur du orkar... 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 1 december 2006 Trådstartare Dela Postat 1 december 2006 Jag fattar bara inte hur du orkar... 😛 haha. När vi faktiskt diskuterade sakfrågan innan han sjablade bort allting så vare kul. men sen när han förstör det genom att vara "en lök så blir det tråkigt. då lägger jag alltid ner 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 1 december 2006 Dela Postat 1 december 2006 Äsch, nu ska jag gå och lira lite olagligt nerladdat Final Fantasy XII på min moddade PS2 och känna mig rebellisk innan jag går och lägger mig. Godnatt. 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 1 december 2006 Dela Postat 1 december 2006 Det är alltid härligt att vara rebell 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Zyan Postat 1 december 2006 Dela Postat 1 december 2006 (redigerat) Edit: Dubbelpost Redigerat 1 december 2006 av Zyan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 1 december 2006 Trådstartare Dela Postat 1 december 2006 DOOOOL!!! Nuppör!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Zyan Postat 1 december 2006 Dela Postat 1 december 2006 Jag fattar bara inte hur du orkar... 😛 haha. När vi faktiskt diskuterade sakfrågan innan han sjablade bort allting så vare kul. men sen när han förstör det genom att vara "en lök så blir det tråkigt. då lägger jag alltid ner 😄 Jag har aldrig fattat vad löken gör här. Han verkar inte vara så interesserad av musikskapande. Finns säkert något politiskt forum som passar honom bättre. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 1 december 2006 Trådstartare Dela Postat 1 december 2006 Edit: Dubbelpost Jadu. det är många än du som undrat. Propaganda kanske? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 1 december 2006 Trådstartare Dela Postat 1 december 2006 Jag måste lägga mig snart Flerdimensionell analys grejs imöra vid 10.15. Ett litet prov för att samla poän inför tentan. Det roliga är att om jag går SAMMA kurs fast med ett annat programm och annan lärare blir det så jävla mycket lättare 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ChromaWoods Postat 1 december 2006 Dela Postat 1 december 2006 HKDISWULDBELJBDSÖLKFHROUGRKJÖLSHULKFSHDLF Faaaaaan! Det blev ingen bra personalfest... 😄 Trevlig "förfest" på jobbet med glögg och mousserande, och sen in till naturhistoriska... men faaan vilket segt tempo det var på allt. Välkomstdrinken smakade helvete, maten tog lång tid, de fyllde inte på vinet särskilt mycket, och det tog föör lång tid innan underhållningen kom igång. Det var en ståuppare.. han är tydligen programledare också men jag kände inte igen honom... fast han var iofs jävligt rolig.. men mellan varje glas hann man ju fan bli nykter innan de kom in med nästa.. Och sen när det blir "fritt mingel" så är baren svindyr och under hela kvällen hade man ont i skallen så jag drog tidigt... och nu sitter man här. Tur att man sprang på en polare på t-centralen iaf så man fick lite sällis en bit hem. sdnwendlnewlnd Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Christofer Postat 2 december 2006 Dela Postat 2 december 2006 WTF? Chris anmälde mitt inlägg. 🙂 Vilken tönt... 😄 Jag är så jävla less på dig, jag vill fan inte ha nått mer med dig att göra. 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Krokodil Postat 2 december 2006 Dela Postat 2 december 2006 Lite småberusad är jag allt 😄 :D:D Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Christofer Postat 2 december 2006 Dela Postat 2 december 2006 Lite småberusad är jag allt 😉😄:D 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Christofer Postat 2 december 2006 Dela Postat 2 december 2006 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 2 december 2006 Trådstartare Dela Postat 2 december 2006 😉😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 2 december 2006 Trådstartare Dela Postat 2 december 2006 Löfblad? 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 2 december 2006 Dela Postat 2 december 2006 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts