Pazo Postat 22 september 2006 Trådstartare Dela Postat 22 september 2006 Hej 🙂 Imorgon är det Bjusprit 🙂 😄 Se där... Gratis är gott... När kan jag komma? 😄 DU är alltid välkommen hit 😄 Jag tycker han verkar komma stup i kvarten...eh...har jag hört. 😎 😕😆 ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 22 september 2006 Trådstartare Dela Postat 22 september 2006 Vill ha nåt att dricka ju 😄 Här 😄 Nå, nyfiken som jag är, kysste du till och gjorde saken klar med föremålet för din kärlek ännu? Eller... Det där 40 års kalaset har kanske inte varit ännu? 😎 😕 Kalaset går av stapeln imorrn. Får se om jag kan finna modet. Det känns som att det måste hända snart. Det kan ju inte gå sämre än åt helvete. 😄 Go krockan! Go krockan! Go krockan! 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 22 september 2006 Dela Postat 22 september 2006 Hej 🙂 Imorgon är det Bjusprit 🙂 😄 Se där... Gratis är gott... När kan jag komma? 😎 DU är alltid välkommen hit 😆 Hihi... Tack! 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 22 september 2006 Dela Postat 22 september 2006 Vill ha nåt att dricka ju 🙂 Här 😆 Nå, nyfiken som jag är, kysste du till och gjorde saken klar med föremålet för din kärlek ännu? 😎 Eller... Det där 40 års kalaset har kanske inte varit ännu? 😆 😄 Kalaset går av stapeln imorrn. Får se om jag kan finna modet. Det känns som att det måste hända snart. Det kan ju inte gå sämre än åt helvete. 🙂 Det går säkert alldeles skitbra för dig... Jag sätter min plåtsjäl på det... Rostfri... 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 22 september 2006 Dela Postat 22 september 2006 Hej 🙂 Imorgon är det Bjusprit 🙂 🙂 Se där... Gratis är gott... När kan jag komma? 😆 DU är alltid välkommen hit 🙂 Jag tycker han verkar komma stup i kvarten...eh...har jag hört. 😆😎 😄🙂 Ehh... Äsch, bara rykten och löst prat... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 22 september 2006 Trådstartare Dela Postat 22 september 2006 (redigerat) Hej k9 😎 Redigerat 22 september 2006 av Pazo Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 22 september 2006 Trådstartare Dela Postat 22 september 2006 l9? 😆 Såg att du editerade, FUSK! 😄 PazzYO! 😎 LÄget? 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 22 september 2006 Trådstartare Dela Postat 22 september 2006 Hej 🙂 Imorgon är det Bjusprit 🙂 😛 Se där... Gratis är gott... När kan jag komma? 😆 DU är alltid välkommen hit 🥰 Jag tycker han verkar komma stup i kvarten...eh...har jag hört. 🙂😎 😆🥰 Ehh... Äsch, bara rykten och löst prat... 🙂 Pazo! 😆 Jag såg det däR!!! 🙂🙂😄🙁🙁🙂 Vad? 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 22 september 2006 Trådstartare Dela Postat 22 september 2006 😎 Fina filen på galna gatan, själv då? 😆 Jorå det är bra. 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 22 september 2006 Dela Postat 22 september 2006 ska jag hälla upp en Luder till? hmm 😎 😆 Finns sånt på flaska??? 😆 Ja... Det finns en gud. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Krokodil Postat 22 september 2006 Dela Postat 22 september 2006 Vill ha nåt att dricka ju 🙂 Här 😆 Nå, nyfiken som jag är, kysste du till och gjorde saken klar med föremålet för din kärlek ännu? 😎 Eller... Det där 40 års kalaset har kanske inte varit ännu? 😆 😄 Kalaset går av stapeln imorrn. Får se om jag kan finna modet. Det känns som att det måste hända snart. Det kan ju inte gå sämre än åt helvete. 🙂 Go krockan! Go krockan! Go krockan! 🙂 PAAAAZOOO! 🙂🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 22 september 2006 Trådstartare Dela Postat 22 september 2006 😎 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 22 september 2006 Trådstartare Dela Postat 22 september 2006 Film nu! Hejs! 😎 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 22 september 2006 Dela Postat 22 september 2006 😆 😆 Ahaa.. Sådana luders... Har allt en halv flarra ståendes någonstans... Du får tänka på att man blir lite trög efter några pinnar juh.. 😎 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Christofer Postat 22 september 2006 Dela Postat 22 september 2006 Jag försöker lära Overkill lite musikteori... 😳 Varför vill du aldrig lära mig nånting? 🙁 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Krokodil Postat 22 september 2006 Dela Postat 22 september 2006 Men fy fan så segt allt är nu. Och inte en fest så långt ögat når. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 23 september 2006 Dela Postat 23 september 2006 Jag har sumpat mina sista linser, så jag har bara fest så långt ögat når just nu. 🙂 Har aldrig varitmed om att jag har sluppit se så mycket fult folk när jag super!!! 😆 Där ser du. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 23 september 2006 Dela Postat 23 september 2006 Jag har också linser, men de har jag bara för syns skull 😱 Ja, bara för att... se bättre... ut. 😱 😱 😏 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 23 september 2006 Trådstartare Dela Postat 23 september 2006 Wää! 😏 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Krokodil Postat 23 september 2006 Dela Postat 23 september 2006 Häääjj 😏 Vilken konstig dröm jag hade inatt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 23 september 2006 Dela Postat 23 september 2006 Gwäh gwäh! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 23 september 2006 Dela Postat 23 september 2006 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 23 september 2006 Dela Postat 23 september 2006 Häääjj 😆 Vilken konstig dröm jag hade inatt. Jag med! 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
IDF Postat 23 september 2006 Dela Postat 23 september 2006 tänker kolla på spongebob nopants ikväll 😆 :lol: Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 23 september 2006 Dela Postat 23 september 2006 Anus! Lynxo in på MSN och hjälp mig! 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 23 september 2006 Dela Postat 23 september 2006 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Linus Postat 23 september 2006 Dela Postat 23 september 2006 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Krokodil Postat 23 september 2006 Dela Postat 23 september 2006 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 23 september 2006 Dela Postat 23 september 2006 Vem är det som gömmer sig? 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 23 september 2006 Dela Postat 23 september 2006 Vem är det som gömmer sig? 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts