IDF Postat 10 september 2006 Dela Postat 10 september 2006 Lajnuuuus!Såg du mig inte vid kalmar slott? 😎 va du i kalmar din bääz?? var det ett hål utanför slottet?? dom ska väl bygga om där?? jag åker dit på fredag.. till hålet.. ska spela in det.. tror jag kör en sm57a på de! edit: 🙂🙂😄😄 Näää jag var inte i kalmar! De var ett internskämt mellan mig och linus 😎 😲 så jag får inte va me?? näe nu sa jag lyssna på gnarls barkley Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 10 september 2006 Trådstartare Dela Postat 10 september 2006 Lajnuuuus!Såg du mig inte vid kalmar slott? 😎 va du i kalmar din bääz?? var det ett hål utanför slottet?? dom ska väl bygga om där?? jag åker dit på fredag.. till hålet.. ska spela in det.. tror jag kör en sm57a på de! edit: 🙂😄😄😎 Näää jag var inte i kalmar! De var ett internskämt mellan mig och linus 😛 🙂 så jag får inte va me?? näe nu sa jag lyssna på gnarls barkley 😲 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
IDF Postat 10 september 2006 Dela Postat 10 september 2006 Lajnuuuus!Såg du mig inte vid kalmar slott? 😛 va du i kalmar din bääz?? var det ett hål utanför slottet?? dom ska väl bygga om där?? jag åker dit på fredag.. till hålet.. ska spela in det.. tror jag kör en sm57a på de! edit: 🙂😄😄😎 Näää jag var inte i kalmar! De var ett internskämt mellan mig och linus 😛 🙂 så jag får inte va me?? näe nu sa jag lyssna på gnarls barkley 😲 😎 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 10 september 2006 Trådstartare Dela Postat 10 september 2006 Lajnuuuus!Såg du mig inte vid kalmar slott? 😛 va du i kalmar din bääz?? var det ett hål utanför slottet?? dom ska väl bygga om där?? jag åker dit på fredag.. till hålet.. ska spela in det.. tror jag kör en sm57a på de! edit: 🙂😄😄😎 Näää jag var inte i kalmar! De var ett internskämt mellan mig och linus 😛 🙂 så jag får inte va me?? näe nu sa jag lyssna på gnarls barkley 😲 😎 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
IDF Postat 10 september 2006 Dela Postat 10 september 2006 Lajnuuuus!Såg du mig inte vid kalmar slott? 😉 va du i kalmar din bääz?? var det ett hål utanför slottet?? dom ska väl bygga om där?? jag åker dit på fredag.. till hålet.. ska spela in det.. tror jag kör en sm57a på de! edit: 🙂😆😆😆 Näää jag var inte i kalmar! De var ett internskämt mellan mig och linus 😛 🙂 så jag får inte va me?? näe nu sa jag lyssna på gnarls barkley 🙂 🥰 🥰 poopie!! 🥰🥰 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 10 september 2006 Trådstartare Dela Postat 10 september 2006 Lajnuuuus!Såg du mig inte vid kalmar slott? 😛 va du i kalmar din bääz?? var det ett hål utanför slottet?? dom ska väl bygga om där?? jag åker dit på fredag.. till hålet.. ska spela in det.. tror jag kör en sm57a på de! edit: 🙂😆😆😆 Näää jag var inte i kalmar! De var ett internskämt mellan mig och linus 😛 🙂 så jag får inte va me?? näe nu sa jag lyssna på gnarls barkley 🙂 🥰 🥰 poopie!! 🥰🥰 Skäggiiiiiissss 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
IDF Postat 10 september 2006 Dela Postat 10 september 2006 Lajnuuuus!Såg du mig inte vid kalmar slott? 😛 va du i kalmar din bääz?? var det ett hål utanför slottet?? dom ska väl bygga om där?? jag åker dit på fredag.. till hålet.. ska spela in det.. tror jag kör en sm57a på de! edit: 🙂😆😆😆 Näää jag var inte i kalmar! De var ett internskämt mellan mig och linus 😛 🙂 så jag får inte va me?? näe nu sa jag lyssna på gnarls barkley 🙂 🥰 🥰 poopie!! 🥰🥰 Skäggiiiiiissss 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 10 september 2006 Trådstartare Dela Postat 10 september 2006 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
IDF Postat 10 september 2006 Dela Postat 10 september 2006 Lajnuuuus!Såg du mig inte vid kalmar slott? 😛 va du i kalmar din bääz?? var det ett hål utanför slottet?? dom ska väl bygga om där?? jag åker dit på fredag.. till hålet.. ska spela in det.. tror jag kör en sm57a på de! edit: 🙂😆😆😆 Näää jag var inte i kalmar! De var ett internskämt mellan mig och linus 😛 🙂 så jag får inte va me?? näe nu sa jag lyssna på gnarls barkley 🙂 🥰 🥰 poopie!! 🥰🥰 Skäggiiiiiissss 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 10 september 2006 Trådstartare Dela Postat 10 september 2006 Lajnuuuus!Såg du mig inte vid kalmar slott? 😛 va du i kalmar din bääz?? var det ett hål utanför slottet?? dom ska väl bygga om där?? jag åker dit på fredag.. till hålet.. ska spela in det.. tror jag kör en sm57a på de! edit: 🙂😆😆😆 Näää jag var inte i kalmar! De var ett internskämt mellan mig och linus 😛 🙂 så jag får inte va me?? näe nu sa jag lyssna på gnarls barkley 🙂 🥰 🥰 poopie!! 🥰🥰 Skäggiiiiiissss 😉 LOL! Vilket avsnitt är den ifrån? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
IDF Postat 10 september 2006 Dela Postat 10 september 2006 kom o tänka på en oruplåt.. för han har fåglar i sitt skägg, som bara jag kan se.. 🙂🙂 edit: ja, den var dålig! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 10 september 2006 Trådstartare Dela Postat 10 september 2006 kom o tänka på en oruplåt..för han har fåglar i sitt skägg, som bara jag kan se.. 🙂🙂 edit: ja, den var dålig! Jaaa! Det är avsnittet med fåglarna! 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
IDF Postat 10 september 2006 Dela Postat 10 september 2006 Lajnuuuus!Såg du mig inte vid kalmar slott? 😛 va du i kalmar din bääz?? var det ett hål utanför slottet?? dom ska väl bygga om där?? jag åker dit på fredag.. till hålet.. ska spela in det.. tror jag kör en sm57a på de! edit: 🙂😆😆😆 Näää jag var inte i kalmar! De var ett internskämt mellan mig och linus 😛 🙂 så jag får inte va me?? näe nu sa jag lyssna på gnarls barkley 🙂 🥰 🥰 poopie!! 🥰🥰 Skäggiiiiiissss 😉 LOL! Vilket avsnitt är den ifrån? hmm.. säsong 3 om jag inte minns fel.. när peter skaffar skägg.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 10 september 2006 Trådstartare Dela Postat 10 september 2006 Mej jag kom ju på! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
IDF Postat 10 september 2006 Dela Postat 10 september 2006 Mej jag kom ju på! meeh..missade du dom!? fy skäms! uttalas <scems> Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 10 september 2006 Dela Postat 10 september 2006 Fan, jag är kaffesugen... 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 10 september 2006 Trådstartare Dela Postat 10 september 2006 Mej jag kom ju på! meeh..missade du dom!? fy skäms! uttalas <scems> Jag fattar inte! Garderar mig med att säga att jag sett alla Family Guy 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 10 september 2006 Trådstartare Dela Postat 10 september 2006 Gör mig inte mer hungrig!!! GNATT! 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
IDF Postat 10 september 2006 Dela Postat 10 september 2006 Mej jag kom ju på! meeh..missade du dom!? fy skäms! uttalas <scems> Jag fattar inte! Garderar mig med att säga att jag sett alla Family Guy 🙂 nu slåss vi om det istället! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Christofer Postat 11 september 2006 Dela Postat 11 september 2006 Hej. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Christofer Postat 11 september 2006 Dela Postat 11 september 2006 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
oknytt Postat 11 september 2006 Dela Postat 11 september 2006 😆 murrrun 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 11 september 2006 Trådstartare Dela Postat 11 september 2006 Häj Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 11 september 2006 Trådstartare Dela Postat 11 september 2006 gääÄÄÄÄÄääsp 😆 Jag lyckades faktiskt sova 8 timmar 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 11 september 2006 Dela Postat 11 september 2006 Jag lyckades faktiskt vakna... 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 11 september 2006 Trådstartare Dela Postat 11 september 2006 Jag lyckades faktiskt vakna... 😳 well, good for you... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gote Postat 11 september 2006 Dela Postat 11 september 2006 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gote Postat 11 september 2006 Dela Postat 11 september 2006 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 11 september 2006 Dela Postat 11 september 2006 What is the Matrix? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 11 september 2006 Dela Postat 11 september 2006 😳 Matris? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts