Pazo Postat 8 september 2006 Trådstartare Dela Postat 8 september 2006 Maaaaattt!!!! goooottt!! :A Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Christofer Postat 8 september 2006 Dela Postat 8 september 2006 hur tvättar man ett afro? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 8 september 2006 Dela Postat 8 september 2006 horigt 😆😉😎 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 8 september 2006 Dela Postat 8 september 2006 hur tvättar man ett afro? Svinto 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Christofer Postat 8 september 2006 Dela Postat 8 september 2006 Hej DoL 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 8 september 2006 Trådstartare Dela Postat 8 september 2006 hur tvättar man ett afro? Man tar shampo i händerna. och masserar int det i ett blött hår 😆 Balsam rekomenderas väldigt starkt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 8 september 2006 Dela Postat 8 september 2006 Hej DoL 😆 😄 Hej my metal companion. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 8 september 2006 Dela Postat 8 september 2006 😆 Å hej Paz! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Christofer Postat 8 september 2006 Dela Postat 8 september 2006 Hej DoL 😄 😉 Hej my metal companion. 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 8 september 2006 Trådstartare Dela Postat 8 september 2006 😄 Å hej Paz! Jag tittar på idol nu 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Christofer Postat 8 september 2006 Dela Postat 8 september 2006 En bild från första terminen i plugget, nåra har slutat och nåra har börjat. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 8 september 2006 Dela Postat 8 september 2006 Öl? 😄 😎 😎 😉 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 8 september 2006 Dela Postat 8 september 2006 Varför har du guran på dig? 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Christofer Postat 8 september 2006 Dela Postat 8 september 2006 Varför har du guran på dig? 😳 Jag stog och jammade i studion när dom kom och sa att alla skulle gå ut för att vi skulle ta klassfoto och jag orkade inte packa ner guran så jag tog med den ut och spelade lite. 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 8 september 2006 Dela Postat 8 september 2006 Vilken liten klass ni är. I min nuvarande är vi 30 stycken...och en 34-åring och en 41-åring. 😳😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 8 september 2006 Trådstartare Dela Postat 8 september 2006 I min nuvarande om man tar vad universitetet ser som klass så var vi 120 i början av ettan nu är det väl högst 80 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 8 september 2006 Dela Postat 8 september 2006 I min nuvarande om man tar vad universitetet ser som klass så var vi 120 i början av ettan nu är det väl högst 80 😆 Men ni var väl uppdelade i mindre klasser väl? Har ioförsig aldrig gått en riktig universitets-utbildning, går KY och det fungerar typ som på gymnasiet. 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
musik (oregistrerad) Postat 8 september 2006 Dela Postat 8 september 2006 Ingen håller min klass. Nu är jag hemma, men inte länge till. Så det blir inget Eternal! 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 8 september 2006 Trådstartare Dela Postat 8 september 2006 I min nuvarande om man tar vad universitetet ser som klass så var vi 120 i början av ettan nu är det väl högst 80 😱 Men ni var väl uppdelade i mindre klasser väl? Har ioförsig aldrig gått en riktig universitets-utbildning, går KY och det fungerar typ som på gymnasiet. 😳 Jao. Fyra stycken mindre "grupper" 😆 Men de är rätt många i varje grupp ändå så Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 8 september 2006 Dela Postat 8 september 2006 ok Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 8 september 2006 Trådstartare Dela Postat 8 september 2006 ok Ja Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 8 september 2006 Dela Postat 8 september 2006 ok Ja jag förstår Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 8 september 2006 Trådstartare Dela Postat 8 september 2006 ok Ja jag förstår Jo jag ser det Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
musik (oregistrerad) Postat 8 september 2006 Dela Postat 8 september 2006 ok Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Christofer Postat 8 september 2006 Dela Postat 8 september 2006 Vilken liten klass ni är. I min nuvarande är vi 30 stycken...och en 34-åring och en 41-åring. 🙂😆 😄 jag går ju ett IV program, därför är de så få 😎 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Christofer Postat 8 september 2006 Dela Postat 8 september 2006 Feel fear, I'm here. 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 9 september 2006 Dela Postat 9 september 2006 😱 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
IDF Postat 9 september 2006 Dela Postat 9 september 2006 fan va jag är sjuk idag.. 😛 jag har legat o snorat hela natten, o har haft världens högsta feber.. 🙁 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Linkowich Postat 9 september 2006 Dela Postat 9 september 2006 (redigerat) IDF: Här kommer ett glas whisky att lindra förkylningen med: Redigerat 9 september 2006 av Linkowich Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 9 september 2006 Trådstartare Dela Postat 9 september 2006 Whirre! 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts