Pazo Postat 6 september 2006 Trådstartare Dela Postat 6 september 2006 F'låt, jag röker bara när jag dricker öl, om det är en tröst 🙂 (Fast nu vet jag att du HAR tyckt om mig iaf 😛) 🙂 Gnatt! 😎 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Krokodil Postat 6 september 2006 Dela Postat 6 september 2006 Natt 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
IDF Postat 6 september 2006 Dela Postat 6 september 2006 Snus... jepp..fast jag orkar inte fylla på min vattenflaska.. puffar du upp portionssnusen!? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ThomasJ Postat 6 september 2006 Dela Postat 6 september 2006 damit.. börjar fåont i hallsen.. bäst o ta sig en cigg Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stengah Postat 6 september 2006 Dela Postat 6 september 2006 varför dricks det ingen öl på denna tråd? har alla redan släckt sin törst? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Linus Postat 6 september 2006 Dela Postat 6 september 2006 Godnatt... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
IDF Postat 6 september 2006 Dela Postat 6 september 2006 varför dricks det ingen öl på denna tråd? har alla redan släckt sin törst? jag dricker vatten ikväll.. har ett stort gäng pilsner i kylen.. 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
musik (oregistrerad) Postat 7 september 2006 Dela Postat 7 september 2006 Jag har nästan aldrig i hela mitt liv känt törst! Vad är det för fel? 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 7 september 2006 Dela Postat 7 september 2006 Jag har nästan aldrig i hela mitt liv känt törst! Vad är det för fel? 😉 Om vi skulle rabbla upp alla fel med dig så skulle dte bli ett väldigt långt inlägg. 😎 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gote Postat 7 september 2006 Dela Postat 7 september 2006 Jag har nästan aldrig i hela mitt liv känt törst! Vad är det för fel? 😎 Om vi skulle rabbla upp alla fel med dig så skulle dte bli ett väldigt långt inlägg. 😆 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gote Postat 7 september 2006 Dela Postat 7 september 2006 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 7 september 2006 Trådstartare Dela Postat 7 september 2006 Hej Gote. Fick du mitt sms? 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 7 september 2006 Trådstartare Dela Postat 7 september 2006 Dä vill ja mä Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jejje Postat 7 september 2006 Dela Postat 7 september 2006 Å jag MÅSTE sova för jag har feber 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 7 september 2006 Trådstartare Dela Postat 7 september 2006 Å jag MÅSTE sova för jag har feber 😎 :nusse: 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jejje Postat 7 september 2006 Dela Postat 7 september 2006 39,3 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jejje Postat 7 september 2006 Dela Postat 7 september 2006 Varför räknas inte mina inlägg? Brukar hända ganska ofta! ?????? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 7 september 2006 Trådstartare Dela Postat 7 september 2006 39,3 😆 😉 Surt för dig 😎 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jejje Postat 7 september 2006 Dela Postat 7 september 2006 39,3 🙁 😕 Surt för dig 😕 Fast man slipper ju jobba 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gote Postat 7 september 2006 Dela Postat 7 september 2006 Hej Gote. Fick du mitt sms? 😕 Yo! 😕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 7 september 2006 Trådstartare Dela Postat 7 september 2006 Varför räknas inte mina inlägg? Brukar hända ganska ofta! ?????? Lol... Du är ju på OT.. inlägg skrivna här ger inte utslag på mätaren... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gote Postat 7 september 2006 Dela Postat 7 september 2006 Varför räknas inte mina inlägg? Brukar hända ganska ofta! ?????? För att du är utanför ämnet? 😕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jejje Postat 7 september 2006 Dela Postat 7 september 2006 Varför räknas inte mina inlägg? Brukar hända ganska ofta! ?????? Lol... Du är ju på OT.. inlägg skrivna här ger inte utslag på mätaren... OT??? Antar att det handlar om att trådarna inte har med musik att göra!? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jejje Postat 7 september 2006 Dela Postat 7 september 2006 Varför räknas inte mina inlägg? Brukar hända ganska ofta! ?????? För att du är utanför ämnet? 😕 Ok, då fattar jag! Jag undrade mest varför. Alltså inte så att jag bara skriver för att få inlägg räknade. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jejje Postat 7 september 2006 Dela Postat 7 september 2006 För frisk för att bara ligga däckad, för sjuk för att kunna göra nåt vettigt 😕😕🙁 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 7 september 2006 Trådstartare Dela Postat 7 september 2006 😕 ojdå Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jejje Postat 7 september 2006 Dela Postat 7 september 2006 Varför räknas inte mina inlägg? Brukar hända ganska ofta! ?????? Lol... Du är ju på OT.. inlägg skrivna här ger inte utslag på mätaren... Hmm, vart står det någonstans eller ska man bara förstå det av sig själv. Känner mig lite dum faktiskt, men hur skulle jag kunna veta... 😕😕🙁 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 7 september 2006 Trådstartare Dela Postat 7 september 2006 Varför räknas inte mina inlägg? Brukar hända ganska ofta! ?????? Lol... Du är ju på OT.. inlägg skrivna här ger inte utslag på mätaren... Hmm, vart står det någonstans eller ska man bara förstå det av sig själv. Känner mig lite dum faktiskt, men hur skulle jag kunna veta... 😕😕🙁 Står i OT infon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jejje Postat 7 september 2006 Dela Postat 7 september 2006 Nä, nu ska jag gå och bada 😕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jejje Postat 7 september 2006 Dela Postat 7 september 2006 Varför räknas inte mina inlägg? Brukar hända ganska ofta! ?????? Lol... Du är ju på OT.. inlägg skrivna här ger inte utslag på mätaren... Hmm, vart står det någonstans eller ska man bara förstå det av sig själv. Känner mig lite dum faktiskt, men hur skulle jag kunna veta... 😕😕🙁 Står i OT infon OK! Har varit för öat för att läsa det 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts