IDF Postat 6 september 2006 Dela Postat 6 september 2006 (redigerat) Har festplats frestats fortast? Säg det flera gånger i följd i snabb takt. 😆 jag fattar inte.. 😄 Har ingen poäng, annat än att det är svårt att säga snabbt. 😄 jag trodde det skulle vara ngt skoj.. jag är alldeles för slöpratad för att hålla på med sånt!!! 😉 edit: inlägg 90420 Redigerat 6 september 2006 av IDF Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 6 september 2006 Dela Postat 6 september 2006 Har festplats frestats fortast? Säg det flera gånger i följd i snabb takt. 😆 jag fattar inte.. 😄 Har ingen poäng, annat än att det är svårt att säga snabbt. 😄 jag trodde det skulle vara ngt skoj.. jag är alldeles för slöpratad för att hålla på med sånt!!! 😉 Och jag är alldeles för slö för att komma på något roligt att säga... 🙁 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
IDF Postat 6 september 2006 Dela Postat 6 september 2006 Har festplats frestats fortast? Säg det flera gånger i följd i snabb takt. 😆 jag fattar inte.. 😄 Har ingen poäng, annat än att det är svårt att säga snabbt. 😄 jag trodde det skulle vara ngt skoj.. jag är alldeles för slöpratad för att hålla på med sånt!!! 😉 Och jag är alldeles för slö för att komma på något roligt att säga... 🙁 då kan vi bilda förening! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 6 september 2006 Dela Postat 6 september 2006 Har festplats frestats fortast? Säg det flera gånger i följd i snabb takt. 😉 jag fattar inte.. 😄 Har ingen poäng, annat än att det är svårt att säga snabbt. 😄 jag trodde det skulle vara ngt skoj.. jag är alldeles för slöpratad för att hålla på med sånt!!! 🙁 Och jag är alldeles för slö för att komma på något roligt att säga... 🙁 då kan vi bilda förening! Jaaa, det gör vi! 🙁😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
IDF Postat 6 september 2006 Dela Postat 6 september 2006 krokodilknäppisen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
IDF Postat 6 september 2006 Dela Postat 6 september 2006 Har festplats frestats fortast? Säg det flera gånger i följd i snabb takt. 😲 jag fattar inte.. 😄 Har ingen poäng, annat än att det är svårt att säga snabbt. 🙂 jag trodde det skulle vara ngt skoj.. jag är alldeles för slöpratad för att hålla på med sånt!!! 🙁 Och jag är alldeles för slö för att komma på något roligt att säga... 🙁 då kan vi bilda förening! Jaaa, det gör vi! 😆🙂 vad ska den då heta är frågan!?? 😄😄😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 6 september 2006 Trådstartare Dela Postat 6 september 2006 Hej Jag heter Johnny! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 6 september 2006 Dela Postat 6 september 2006 Har festplats frestats fortast? Säg det flera gånger i följd i snabb takt. 😆 jag fattar inte.. 😄 Har ingen poäng, annat än att det är svårt att säga snabbt. 🙂 jag trodde det skulle vara ngt skoj.. jag är alldeles för slöpratad för att hålla på med sånt!!! 🙁 Och jag är alldeles för slö för att komma på något roligt att säga... 🙁 då kan vi bilda förening! Jaaa, det gör vi! 🙁🙂 vad ska den då heta är frågan!?? 😄😄😳 Ingenting! Vi är för slöa för att komma på ett namn! 🙁😲 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ThomasJ Postat 6 september 2006 Dela Postat 6 september 2006 mums.. Mjölk o kakor:D Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 6 september 2006 Dela Postat 6 september 2006 Hej Jag heter Johnny och är alkoholist! Första steget är aldrig det lättaste... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 6 september 2006 Trådstartare Dela Postat 6 september 2006 Näh. Ska stänga av datan för jag ska stoppa in en dvd spelare 🙂 tjo! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 6 september 2006 Dela Postat 6 september 2006 Näh. Ska stänga av datan för jag ska stoppa in en dvd spelare 😄tjo! Ska du stoppa in en dvd-spelare i datorn? 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 6 september 2006 Trådstartare Dela Postat 6 september 2006 Näh. Ska stänga av datan för jag ska stoppa in en dvd spelare 🙂tjo! Ska du stoppa in en dvd-spelare i datorn? 🙂 Japp. Sådär. Klart. vet inte ifall det kommer något ljud ur den dock 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 6 september 2006 Dela Postat 6 september 2006 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 6 september 2006 Trådstartare Dela Postat 6 september 2006 Nån som vet ett bra programm att spela dvd skivor med i datan? 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 6 september 2006 Dela Postat 6 september 2006 Nån som vet ett bra programm att spela dvd skivor med i datan? 🙂 Näh... 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 6 september 2006 Trådstartare Dela Postat 6 september 2006 Öjudproblemet var bara att jag hade kopplat fel på ljudkortet 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 6 september 2006 Dela Postat 6 september 2006 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 6 september 2006 Trådstartare Dela Postat 6 september 2006 Haru Öl? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 6 september 2006 Dela Postat 6 september 2006 Här... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 6 september 2006 Dela Postat 6 september 2006 😄 Undrar hur det kommer sig att folk oftast antar att det enda jag gör är att dricka öl och nuppa? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 6 september 2006 Trådstartare Dela Postat 6 september 2006 😲 Undrar hur det kommer sig att folk oftast antar att det enda jag gör är att dricka öl och nuppa? Jag vet inte 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 6 september 2006 Dela Postat 6 september 2006 😲 Undrar hur det kommer sig att folk oftast antar att det enda jag gör är att dricka öl och nuppa? Jag vet inte 😄 Jag menar det våre ju som att tro att du bara cyklar omkull hela tiden and never get laid. 😲😲 F´låt... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 6 september 2006 Trådstartare Dela Postat 6 september 2006 😲 Undrar hur det kommer sig att folk oftast antar att det enda jag gör är att dricka öl och nuppa? Jag vet inte 😄 Jag menar det våre ju som att tro att du bara cyklar omkull hela tiden and never get laid. 😲😲 F´låt... 😲 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 6 september 2006 Dela Postat 6 september 2006 😄 Jag nuppade inte i helgen... Å andra sidan drack jag öl... 😲 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 6 september 2006 Trådstartare Dela Postat 6 september 2006 Jag har inte nuppat sen valborg 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Krokodil Postat 6 september 2006 Dela Postat 6 september 2006 Här sitter man och tar sig en pilsner... Tycker inte om att han kallas krokodiljägaren 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Krokodil Postat 6 september 2006 Dela Postat 6 september 2006 Rök... Men har ingen tändare 😄 (fy fan så mobbat.) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 6 september 2006 Trådstartare Dela Postat 6 september 2006 Rök... Men har ingen tändare 😲 (fy fan så mobbat.) Fy! NU gillar jag dig mindre 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Krokodil Postat 6 september 2006 Dela Postat 6 september 2006 F'låt, jag röker bara när jag dricker öl, om det är en tröst 🙂 (Fast nu vet jag att du HAR tyckt om mig iaf 😛) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts