Dark Of Light Postat 6 september 2006 Dela Postat 6 september 2006 om ändå ernst kunde bygga mig en balkong-galge! 😆 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 6 september 2006 Dela Postat 6 september 2006 KAFFEEEEEEEEEEE!!!! 😆😆 Haha.. 😆 ..eh.. 😆 😠 Inget mer nu!!! Ta... Öhh... ÖL! Ta en öl istället, det lugnar. 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Danny Cort (oregistrerad) Postat 6 september 2006 Dela Postat 6 september 2006 Idag är havet vredgat, Gote. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gote Postat 6 september 2006 Dela Postat 6 september 2006 Idag är havet vredgat, Gote. 😆 Vad har du gjort? 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 6 september 2006 Dela Postat 6 september 2006 (redigerat) 😉 Redigerat 6 september 2006 av Dark Of Light Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
musik (oregistrerad) Postat 6 september 2006 Dela Postat 6 september 2006 ÅT han upp hamstrarna sedan? 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
IDF Postat 6 september 2006 Dela Postat 6 september 2006 ÅT han upp hamstrarna sedan? 😉 med bearnaise-sås och skållat ollon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gote Postat 6 september 2006 Dela Postat 6 september 2006 Se upp! 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
musik (oregistrerad) Postat 6 september 2006 Dela Postat 6 september 2006 Ta RAJ, da-ti ra ti raaj da ti-SJÖÖMAANNNN Ta raj da ti ra ti raj-daaa TEE SJÖSS!!!! Djävla konstig låt. Känner ni igen den? 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gote Postat 6 september 2006 Dela Postat 6 september 2006 Ta RAJ, da-ti ra ti raaj da ti-SJÖÖMAANNNNTa raj da ti ra ti raj-daaa TEE SJÖSS!!!! Djävla konstig låt. Känner ni igen den? 🤪 Klart man känner igen den! Man har väl varit onykter! 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gote Postat 6 september 2006 Dela Postat 6 september 2006 Väl? 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
musik (oregistrerad) Postat 6 september 2006 Dela Postat 6 september 2006 Vad heter den? En annan märklig, också den med havsanknytning är denna: Till havs, ti-i-i-ill havs Till haa-a-a-avs mitt Jermabarn Till havs Ti - i - ill haaaaaavsss Mitt Jermabarn Ti-ill havs de-lue-de-te-dööö dö [musiken] 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
musik (oregistrerad) Postat 6 september 2006 Dela Postat 6 september 2006 Vegetarisk ärtsoppa, men med misstänkt spyfluga. Kan jag fortfarande kalla den vegetarisk? 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gote Postat 6 september 2006 Dela Postat 6 september 2006 😲 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Christofer Postat 6 september 2006 Dela Postat 6 september 2006 Hej. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 6 september 2006 Dela Postat 6 september 2006 (redigerat) Vegetarisk ärtsoppa, men med misstänkt spyfluga. Kan jag fortfarande kalla den vegetarisk? 😲 Det beror ju på vad du har ätit... Det kanske är en blomfluga? 😆 Då borde den ju vara vegetarisk 🙂 ... Förändrar det saken? 😳 Å andra sidan tror jag att flugfan skiter i vad du kallar den. 😆😆 Redigerat 6 september 2006 av Dark Of Light Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 6 september 2006 Dela Postat 6 september 2006 Hej. 😲 Öl? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 6 september 2006 Dela Postat 6 september 2006 (redigerat) Finns på burk också. MUUUUUUUUUUUAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHA HA HAHAHA AA HAHHA HA... Hah ah... hrm😲 Skulle ju kunna vara en slags rengöringsmedel för dagen efter också... Redigerat 6 september 2006 av Dark Of Light Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gote Postat 6 september 2006 Dela Postat 6 september 2006 😲 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gote Postat 6 september 2006 Dela Postat 6 september 2006 Man kanske kan använda den för att spana innanför gylfen på folk? 😲 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gote Postat 6 september 2006 Dela Postat 6 september 2006 Humor... 😲 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gote Postat 6 september 2006 Dela Postat 6 september 2006 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
oknytt Postat 6 september 2006 Dela Postat 6 september 2006 ÅT han upp hamstrarna sedan? 😉 Vet inte, jag skrev lite slarvigt tidigare, jag menade att jag bara läste RUBRIKEN inte artikeln,,, Vilken jävla sjuk dåre... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
oknytt Postat 6 september 2006 Dela Postat 6 september 2006 Vegetarisk ärtsoppa, men med misstänkt spyfluga. Kan jag fortfarande kalla den vegetarisk? 😉 Släng flugan och skit i resten... 😆 Näää jag hade slängt soppan och tatt nått annat ist.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
oknytt Postat 6 september 2006 Dela Postat 6 september 2006 😉 Varför 😆 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Linus Postat 6 september 2006 Dela Postat 6 september 2006 Grattis till 3000 Overkill! 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gote Postat 6 september 2006 Dela Postat 6 september 2006 Grattis till 3000 Overkill! 😮 3000 vad? 😮 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 6 september 2006 Dela Postat 6 september 2006 Grattis till 3000 Overkill! 😮 😮 3000 vad? 😮 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
oknytt Postat 6 september 2006 Dela Postat 6 september 2006 😮 Varför 😮 🙁 Vet int.. 😮 😮😮😮😮 Kaffedax.. 😮 vet inte?? 🙁 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Christofer Postat 6 september 2006 Dela Postat 6 september 2006 Hej. 😮 Öl? Va??? 😮 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts