musik (oregistrerad) Postat 5 september 2006 Dela Postat 5 september 2006 fittkramp Det är jobbigt! Kan leda till endometrios. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
musik (oregistrerad) Postat 5 september 2006 Dela Postat 5 september 2006 Accrington Stanley - nytt lag i den engelska proffsligan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 5 september 2006 Dela Postat 5 september 2006 fittkramp Det är jobbigt! Kan leda till endometrios. 😄 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Krokodil Postat 5 september 2006 Dela Postat 5 september 2006 Det är så att jag och en kompis har sökt lägenhet, men han som bodde där har ju uppsägningstid på 3 månader. Därför kanske man kan driva ut jäveln med en exorcist eller nåt 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
musik (oregistrerad) Postat 5 september 2006 Dela Postat 5 september 2006 Uppsägningstid är ett elände. Särskild då den som bor där inte vill ha den! 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 5 september 2006 Dela Postat 5 september 2006 Det är så att jag och en kompis har sökt lägenhet, men han som bodde där har ju uppsägningstid på 3 månader. Därför kanske man kan driva ut jäveln med en exorcist eller nåt 😄 😄 Är han/de så djävliga..? Jobbigt läge. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Krokodil Postat 5 september 2006 Dela Postat 5 september 2006 Jäpp, men vi kanske kan arbeta fram en liten privat deal med varann 😄 Sist jag hörde offrade han lamm i badkaret. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 5 september 2006 Dela Postat 5 september 2006 😛 Ja, alla har vi våra personliga helveten av olika kaliber, du och din ritualslaktande nemesis och jag med väsande poltergeist/Jehovas snubben... 😉 Ja, djävlar. Vi kanske ska slå oss ihop och bekämpa våra ärkefiender. Vad vi behöver är passande dräkter bara. Gärna i spandex och latex... Och mantel för böfvelen... 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Krokodil Postat 5 september 2006 Dela Postat 5 september 2006 Och en STOR jävla piska (absolut inte för sexuella orsaker) 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 5 september 2006 Dela Postat 5 september 2006 Och en STOR jävla piska (absolut inte för sexuella orsaker) 😛 SPAS 12!!! Latexen var inte heller av sexuella orsaker... Vid närmare eftertanke inte spandexen heller... 😉😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Krokodil Postat 5 september 2006 Dela Postat 5 september 2006 Bubbelplast? 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 5 september 2006 Dela Postat 5 september 2006 Nähepp, nu har jag spammat färdigt för en månad! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Christofer Postat 5 september 2006 Dela Postat 5 september 2006 Hej. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 5 september 2006 Dela Postat 5 september 2006 http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/stor...,882118,00.html Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
oknytt Postat 5 september 2006 Dela Postat 5 september 2006 http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/stor...,882118,00.html Fy fan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
IDF Postat 5 september 2006 Dela Postat 5 september 2006 😮😆🙂 det var dagens löjligaste.. va finns det för knäppisar egentligen.. 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
musik (oregistrerad) Postat 5 september 2006 Dela Postat 5 september 2006 lågt stående... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
musik (oregistrerad) Postat 5 september 2006 Dela Postat 5 september 2006 Var tog Stafettsagan vägen? Jag sökte på det ordet i Sökfunktionen, men den tråden kom inte upp då! Vad hette den på riktigt? Det är forumets bästa tråd. 😏 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 6 september 2006 Trådstartare Dela Postat 6 september 2006 😱 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Umemagnus Postat 6 september 2006 Dela Postat 6 september 2006 Var tog Stafettsagan vägen? Jag sökte på det ordet i Sökfunktionen, men den tråden kom inte upp då! Vad hette den på riktigt? Det är forumets bästa tråd. 😱 hmmm.. du menar nog "Staffetsagan" ... Tror att det är Beatmasterns unika stavning som spökar lite.... bara lite... Var tog han vägen förresten? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gote Postat 6 september 2006 Dela Postat 6 september 2006 😱 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gote Postat 6 september 2006 Dela Postat 6 september 2006 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sonnert Postat 6 september 2006 Dela Postat 6 september 2006 http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/stor...,882118,00.html Fy fan Usch va Hamst... 😆 men händigt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 6 september 2006 Dela Postat 6 september 2006 http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/stor...,882118,00.html Fy fan Usch va Hamst... 😆 men händigt Det finns en del sjuka typer, men det är inget att hänga upp sig på... När får man se Ernst bygga en egen trädgårdsgalje? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gote Postat 6 september 2006 Dela Postat 6 september 2006 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
oknytt Postat 6 september 2006 Dela Postat 6 september 2006 http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/stor...,882118,00.html Fy fan Usch va Hamst... 😱 men händigt Det finns en del sjuka typer, men det är inget att hänga upp sig på... När får man se Ernst bygga en egen trädgårdsgalje? Jag klarade inte av att läsa artikeln, för mig räckte det med själva artikeln för jag skulle må illa... Jag har haft hamstrar till och från i hela mitt liv, nu har jag 2 st små dvärghamstrar, hur kan man vara så jävla galen att HÄNGA de små oskyldiga söta liven... 😠 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 6 september 2006 Dela Postat 6 september 2006 http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/stor...,882118,00.html Fy fan Usch va Hamst... 😱 men händigt Det finns en del sjuka typer, men det är inget att hänga upp sig på... När får man se Ernst bygga en egen trädgårdsgalje? Jag klarade inte av att läsa artikeln, för mig räckte det med själva artikeln för jag skulle må illa... Jag har haft hamstrar till och från i hela mitt liv, nu har jag 2 st små dvärghamstrar, hur kan man vara så jävla galen att HÄNGA de små oskyldiga söta liven... 😠 😆 Man kan bara förundras... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gote Postat 6 september 2006 Dela Postat 6 september 2006 😠 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 6 september 2006 Dela Postat 6 september 2006 😠 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
IDF Postat 6 september 2006 Dela Postat 6 september 2006 om ändå ernst kunde bygga mig en balkong-galge! 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts