Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2006 del 4

Pazo

Recommended Posts

Annons
  • Svar 13,4k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Overkill

2266

• Micke H

2034

• Pazo

1934

• Christofer

1150

Postat mest i detta ämne

🙂 Jaha.. Och här försöker man bara att vara lustig...

Gick handlade och stod vid kattmatshyllan, lite småstressad, och försökte hitta rätt sort då en äldre herre (uppenbarligen lite småstressad han också) kommer fram till mig och säger;

- Ursäkta vet du var de har blöjorna någonstans, har du småbarn?

Varvid jag spontant svarar;

- Nu jobbar jag ju inte här men, var de har småbarnen vet jag inte, men blöjarna är nog därborta...

- Jaag äär Jehoovass vittnee... Väser gubben fram och går... 😉

Häpp! 😆

Redigerat av Dark Of Light
Dela på andra sajter

Jahapp...kan någon förklara för mig vad det spelade för roll hurvida han var Jehovas vittne eller ej? 😆 Är dom extra mycket emot spädbarnsförsäljning eller vad?

😆 Givetvis skiter jag i vilken gud eller på vilket sätt han eller någon väljer att tro på. Grejen var bara sättet han sade det på och att han överhuvudtaget bemödade sig att säga det... Ungefär som om jag skulle i motsvarande situation hade väst fram: - Jhaaag hääärhh arrrbheeetsshlhöööössssshhhhh...

Å andra sidan vet inte jag alls vad de tycker om småbarnsförsäljning... Han verkade antingen ha tillgång till en eller så skulle han ha blöjorna för eget bruk...

Dela på andra sajter

😆 Jaha.. Och här försöker man bara att vara lustig...

Gick handlade och stod vid kattmatshyllan, lite småstressad, och försökte hitta rätt sort då en äldre herre (uppenbarligen lite småstressad han också) kommer fram till mig och säger;

- Nu jobbar jag ju inte här men, var de har småbarnen vet jag inte, men blöjarna är nog därborta...

- Jaag äär Jehoovass vittnee... Väser gubben fram och går... 😆

Häpp! 😆

var han otäck??

jag fick besök av två kvinnor i 35årsåldern som såg ut o kunna va i 45 årsåldern från jehovas när jag stod o slipade, enbart iförd badbrallor o stulna tofflor.. alldeles vit o med bar överkropp öppnade jag dörren o dom blev helt chockade.. jag lyckas alltid stå och arbeta med bar överkropp när det kommer religiösa knäppisar till mig.. 😆

😆😆

Dela på andra sajter

😆 Jaha.. Och här försöker man bara att vara lustig...

- Jaag äär Jehoovass vittnee... Väser gubben fram och går... 😆

Häpp! 😆

var han otäck??

jag fick besök av två kvinnor i 35årsåldern som såg ut o kunna va i 45 årsåldern från jehovas när jag stod o slipade, enbart iförd badbrallor o stulna tofflor.. alldeles vit o med bar överkropp öppnade jag dörren o dom blev helt chockade.. jag lyckas alltid stå och arbeta med bar överkropp när det kommer religiösa knäppisar till mig.. 😆

😆😆

😆😆

En gång för många år sedan råkade jag öppna dörren för ett par Jehovas de presenterar sig och jag gör mig mentalt beredd att vänligt men bestämt tacka nej till alla "högintressanta" tidningar "fyllda" med "hi tec" och "intressanta" artiklar om bl a ufon 😄 ... Precis då ringer telefonen och jag utbrister "Se där ja! Det är hornpär som ringer, vi har direktlinje, jag måste ta det hej då"...

Otäck och otäck var han väl inte... Men knepig... Väsa så där liksom, lät som taget ur en skräckrulle... Eller så hade han halsfluss... 😎

Dela på andra sajter

Man kanske inte skämtar om spädbarn som medlem i Jehovas vittne? Spädbarn kanske är heliga i den tron?

😆

Man får ta seden dit man kommer... Går man på Ica får man räkna med "komiker" som mig... 😆:rolleyes:

Näh. Ingen aning faktiskt hur de ställer sig till barn, blöjor eller taskig humor för den delen, det enda som fattades efter hans väsande var bara ett "MOOOAHAHAHHHAAAA" med grymme reverb samt lite rökeffekter så hade bilden varit fullkomligt surrealistisk...

Nåja... Det om det, nu ska jag ta mig en kopp kaffe... Men vilken kopp ska jag ta..? Min X-Files kopp eller den med dödskallen på eller Ferrarikoppen???

Jobbigt ambivalent dag det här... 😆

Dela på andra sajter

Inte bra, Chris. Det är inbillning att utbildning skulle vara inbillning, då inbillning är att utbildning skulle vara inbillning. 😳

I get your point 😎

Gör jag knappt själv. 🤪

Drick ett par flaskor vodka och pröva igen 😉

Dela på andra sajter

Inte bra, Chris. Det är inbillning att utbildning skulle vara inbillning, då inbillning är att utbildning skulle vara inbillning. 😳

I get your point 😎

Gör jag knappt själv. 🤪

Drick ett par flaskor vodka och pröva igen 😎

Vad tar du mig för, en rysk terrorist? 😉

Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.