insanemasta Postat 30 augusti 2006 Postat 30 augusti 2006 Ok ska göra en kort presentation av mig. Namn: Hampus Johansson Ålder: 26 Spelar i 3 band och jobbar även mkt själv som studiomusiker. Udda fakta: Jobbar väldigt mkt med Protracker till amiga 500. Kalla mig oldschool men jag bara älskar det programmet. Annars jobbas det mkt i Fruity Loops och cubase. Använder mig mkt av en digitalporta (Fostex Mr 8). Kör mkt med min 7-strängade Ibanez samt Ibanez bas. Trummor proggar jag i regel i min amiga (gällande soloprojekten). Jag spelar både metal, rock, akustiskt och hiphop. Så älskar musik helt enkelt. Trevligt att vara här. För den intresserade så har ni här några av mina band och projekt: Rock/Metal/Punk www.keldonline.com SkräckMetal www.corrode.se Akustiskt/Ballad www.hampusonline.tk RapMetal www.linchpinonline.com Trevligt att vara här! 😛
insanemasta Postat 30 augusti 2006 Trådstartare Postat 30 augusti 2006 Välkommen! Amiga for life Håller med dig fullständigt floaty och tack ni andra! Mkt att läsa här känner jag, skönt att få lite skön läsning på jobbet när man hinner! 🙂
insanemasta Postat 30 augusti 2006 Trådstartare Postat 30 augusti 2006 Rock/Metal/Punkwww.keldonline.com Lät bra 🙂 man tackar så mkt! 😮
Peter Hallin (oregistrerad) Postat 30 augusti 2006 Postat 30 augusti 2006 Willkommen! Wow. Amiga... I'm impressed, are you impressed?
insanemasta Postat 31 augusti 2006 Trådstartare Postat 31 augusti 2006 Willkommen! Wow. Amiga... I'm impressed, are you impressed? Ska definitivt slänga upp ngt med amigan sen!
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.