D Vibe Postat 30 augusti 2006 Postat 30 augusti 2006 Syns väl rätt tydligt att det är hundens ena tass som är i rörelse? Om man fotograferar något som är i rörelse så ser det mer suddigt ut.. Löjligt, på min ära.. 🙂
Stinkey Zwei Postat 30 augusti 2006 Postat 30 augusti 2006 Ännu löjligare vore att bli upprörd av en hundpitt. Hur djävla pryda har dom moderna människorna blivit?
musik (oregistrerad) Postat 30 augusti 2006 Postat 30 augusti 2006 De som lägger märke till sånt är förmodligen sådana som ägnar sig åt tidelag. 🙂
Linkowich Postat 30 augusti 2006 Postat 30 augusti 2006 Nä, jag tror faktiskt att hunden saknar höger bakben och att det istället har växt ut en stor kuk där. Det tycker jag känns mycket mer troligt än nån annan förklaring. 😳
Bone Postat 30 augusti 2006 Postat 30 augusti 2006 Nä, jag tror faktiskt att hunden saknar höger bakben och att det istället har växt ut en stor kuk där. Det tycker jag känns mycket mer troligt än nån annan förklaring. 😳 AAAAAHHHHHHH Ha ha ha 😆
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.