Lonian Postat 29 augusti 2006 Postat 29 augusti 2006 LÅTNAMN: C&C [synthMix] ARTIST/GRUPP: Dead zombie GENRE: synth blandning LÅTLÄNGD: 2:53 KOMPOSITÖR: John Israelsson PRODUCENT: Lonian EV. MEDVERKANDE: Lonian INSPELNINGSÅR: 2006 FORMAT: mp3 STORLEK: 2.65Mb Diggade en låt ur pc spelet command & conquer så gjorde en liten cover på den i synthelectroniskt stuk. 2006_C_C__synthmix.mp3
Kenta K Postat 29 augusti 2006 Postat 29 augusti 2006 Jag ber om ursäkt för denna post :/Så jag plockar bort den, eftersom jag tydligen INTE läst igenom regler för demoinspelningar. Nå ja man lär så länge man lever Lägger upp MINA egna låtar enligt "reglerboken" i fortsättningen. /Dees Productions Remix på en C-64 låt, "Target Renegade" postat av Dees Productions Gäller inte samma sak här? Bara undrar.. . 😮
Lonian Postat 30 augusti 2006 Trådstartare Postat 30 augusti 2006 >men... melodin är inte som jag minns D:! (= minns korrekt då 😆 det är min egna tolkning av låten.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.