pulsen (oregistrerad) Postat 29 augusti 2006 Postat 29 augusti 2006 LÅTNAMN: Strip mine ARTIST/GRUPP: Legal Element GENRE: Techno LÅTLÄNGD: 2:15 KOMPOSITÖR: David Fahlgren & Patrik Bergius PRODUCENT: David Fahlgren & Patrik Bergius EV. MEDVERKANDE: INSPELNINGSÅR: 2006 FORMAT: mp3 STORLEK: 3.7mb STATUS: Skiss Legal_Element___Strip_mine.mp3
Tilly Postat 29 augusti 2006 Postat 29 augusti 2006 YEAH!!!!!!! Älskar techno! Dock så gillar jag inte början, det känns lite väl tunt? och så låter det lite konstigt.. Annars så låter det väl lite som minimalistisktechno... Skönt gung.. Skulle garanterat stampa tass om denna spelades på technofesterna! 😱
pulsen (oregistrerad) Postat 30 augusti 2006 Postat 30 augusti 2006 låter lite konstigt? hur menar du..
ThomasJ Postat 30 augusti 2006 Postat 30 augusti 2006 yeee.. oldtime techno:P knastrigt o trasigt som det skall vara:P Dock vill jag ha det mörkare o brutalare pånåttvis:P Som ovan nämt lite väl tunt.
Demomannen Postat 31 augusti 2006 Postat 31 augusti 2006 Låter filt om mixen, det saknas topp. Arret i sig är inget jag går igång på, här finns inget som håller intresset vid liv. Börja med att söka drivet i beatsen. Det räcker inte med tydligt markerad off-beat (3-7-11-15) för att det ska svänga. Tidsförskjut samplingarna, pröva flytta allt utom kicken ett steg åt höger osv, labba lite med grejerna!
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.