MisanthroPunk Postat 5 juli 2004 Postat 5 juli 2004 Den här tråden är riktad till såväl oberoende musiker som den är till skivbolag och promotion-nissar. Tidningen SolitudeZine kommer snart lanseras på nätet, där reportage, intervjuer, satirer och recensioner kommer läggas upp för allmän åsyn, gratis. ideellt arbete ska det vara. 🙂 Vi söker fler promoskivor att recensera, så det är bara att ta kontakt med mig antingen på tråden eller via min mail: Steffolarsson@hotmail.com tack på förhand, steffo
tordA Postat 10 juli 2004 Postat 10 juli 2004 jag kan sälja popcorn vid entren men allvarligt talat, det finns så många e-zines 🙂 det krävs nånting alldeles grådj@#vligt för att sticka ut från mängden.
nattvaktaren (oregistrerad) Postat 11 juli 2004 Postat 11 juli 2004 Instämmer i att det finns för många. Problemet är att ingen vill specialicera sig; alla vill vara "breda och eklektiska" (precis som alla värdelösa svenska djs som tror att det räcker med att heta DJ Jampack-dummkompf och spela bra musik), och det blir så jävla ointressant. Misantropen, ska du starta ett drone-zine, eller? 😄
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.