Björn Olsberg Postat 28 augusti 2006 Postat 28 augusti 2006 Är det någon här som är slipad barpianist eller känner någon duktig i Stockholmsområdet?
schopin Postat 28 augusti 2006 Postat 28 augusti 2006 (redigerat) Var, när, hur länge, genre (jazzstandards, blues, ballader, pop, rag, klassiskt?), flygel/piano, ersättning? Redigerat 28 augusti 2006 av schopin
DrHans Postat 28 augusti 2006 Postat 28 augusti 2006 Jag känner en duktig barpianist. Du kan PM:a mig så ska du få kontaktinfo till honom. / Dr Hans
Lilleman Postat 28 augusti 2006 Postat 28 augusti 2006 Är det någon här som är slipad barpianist eller känner någon duktig i Stockholmsområdet? Ehh... Stefan Gunnarsson är ju grym... Men honom känner väl dom flesta till numera... 😆
djonas Postat 28 augusti 2006 Postat 28 augusti 2006 Var, när, hur länge, genre (jazzstandards, blues, ballader, pop, rag, klassiskt?), flygel/piano, ersättning?
Florian le Sage Postat 29 augusti 2006 Postat 29 augusti 2006 vad var det som var så roligt med ovanstående då-djonas? 😆
schopin Postat 29 augusti 2006 Postat 29 augusti 2006 vad var det som var så roligt med ovanstående då-djonas? 😆 Musiker är allt för ofta vana att spela för ÖL, kanske det 😆
djonas Postat 31 augusti 2006 Postat 31 augusti 2006 (redigerat) vad var det som var så roligt med ovanstående då-djonas? 🙂 sug på den du...😛 Redigerat 31 augusti 2006 av djonas
djonas Postat 31 augusti 2006 Postat 31 augusti 2006 sug själv,dryga skåning 😆 Haha jag är inte skåning bara för att jag bor i Lund. 😆 Tänkte förklara vad jag menar men tappade plötsligt lusten. 😆
Florian le Sage Postat 31 augusti 2006 Postat 31 augusti 2006 jaja skit samma, vore ju kul att veta vad detta handlade om, men det verkar inte intressant för trådstartaren att förklara?!?
_johnny_ Postat 31 augusti 2006 Postat 31 augusti 2006 jaja skit samma, vore ju kul att veta vad detta handlade om, men det verkar inte intressant för trådstartaren att förklara?!? Florian, du verkar ha en hel del kunskap i en hel del ämnen. Men du skulle nog behöva jobba lite på ditt skrivspråk, om det inte är så att du är grinig eller väldigt lättirriterad, jämt. Inte för att du varit otrevlig mot mig, men ja har sett en hel del andra du tänt till emot... no hard feelings.
Florian le Sage Postat 31 augusti 2006 Postat 31 augusti 2006 (redigerat) vaddå...??? tycker du att jag sagt något olämpligt här och nu, det tycker nämligen inte jag-tvärtom är min fråga helt relevant och därför undanber jag mig sådana här typiska muck-inviter...blahhh 😉 (vad gäller skriftspråket så kan du leta fel hos 90% av övriga här-i oerhört mkt värre omfattning och lågnivå-internet är ju ett slarvställe därför blir det som det blir...) Redigerat 31 augusti 2006 av Florian le Sage
IDF Postat 31 augusti 2006 Postat 31 augusti 2006 vaddå...???tycker du att jag sagt något olämpligt här och nu, det tycker nämligen inte jag-tvärtom är min fråga helt relevant och därför undanber jag mig sådana här typiska muck-inviter...blahhh 😉 (vad gäller skriftspråket så kan du leta fel hos 90% av övriga här-i oerhört mkt värre omfattning och lågnivå-internet är ju ett slarvställe därför blir det som det blir...) 😛
_johnny_ Postat 31 augusti 2006 Postat 31 augusti 2006 (redigerat) ja mena inte slarv... Vem gör inte D (slarvar alltså). men okej, sorry. Redigerat 31 augusti 2006 av _johnny_
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.