Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat (redigerat)

Var, när, hur länge, genre (jazzstandards, blues, ballader, pop, rag, klassiskt?), flygel/piano, ersättning?

Redigerat av schopin
Postat
Är det någon här som är slipad barpianist eller känner någon duktig i Stockholmsområdet?

Ehh... Stefan Gunnarsson är ju grym... Men honom känner väl dom flesta till numera... 😆

Postat
vad var det som var så roligt med ovanstående då-djonas? 😆

Musiker är allt för ofta vana att spela för ÖL, kanske det 😆

Postat (redigerat)
vad var det som var så roligt med ovanstående då-djonas? 🙂

sug på den du...😛

Redigerat av djonas
Postat
sug själv,dryga skåning 😆

Haha jag är inte skåning bara för att jag bor i Lund. 😆

Tänkte förklara vad jag menar men tappade plötsligt lusten. 😆

Postat
jaja skit samma, vore ju kul att veta vad detta handlade om, men det verkar inte intressant för trådstartaren att förklara?!?

Florian, du verkar ha en hel del kunskap i en hel del ämnen. Men du skulle nog behöva jobba lite på ditt skrivspråk, om det inte är så att du är grinig eller väldigt lättirriterad, jämt. Inte för att du varit otrevlig mot mig, men ja har sett en hel del andra du tänt till emot... no hard feelings.

Postat (redigerat)

vaddå...???

tycker du att jag sagt något olämpligt här och nu, det tycker nämligen inte jag-tvärtom är min fråga helt relevant och därför undanber jag mig sådana här typiska muck-inviter...blahhh 😉

(vad gäller skriftspråket så kan du leta fel hos 90% av övriga här-i oerhört mkt värre omfattning och lågnivå-internet är ju ett slarvställe därför blir det som det blir...)

Redigerat av Florian le Sage
Postat
vaddå...???

tycker du att jag sagt något olämpligt här och nu, det tycker nämligen inte jag-tvärtom är min fråga helt relevant och därför undanber jag mig sådana här typiska muck-inviter...blahhh 😉

(vad gäller skriftspråket så kan du leta fel hos 90% av övriga här-i oerhört mkt värre omfattning och lågnivå-internet är ju ett slarvställe därför blir det som det blir...)

😛

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.