Zauron_87 Postat 29 augusti 2006 Dela Postat 29 augusti 2006 haha detta va as bra 😕 Va fan mkt bättre en orginalet hehe ^^ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenta K Postat 29 augusti 2006 Dela Postat 29 augusti 2006 ...men 631072 nedladdningar på bara asshunterlåtarna från min site.. så jag tror fler än 1 gillar det 😮 /Perrra 631072 nedladdningar vill ju inte säga att 631072 gillade låten? 😮 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mr. Math Postat 29 augusti 2006 Dela Postat 29 augusti 2006 Precis, jag gjorde oxå en parodi idag, för att visa hur snabbt pest sprider sig...håll till godo... Your browser does not support the HTML5 audio tag Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Magpie Postat 29 augusti 2006 Dela Postat 29 augusti 2006 😆😆😄😉 Klart bästa tolkningen. Rimmen på båt och kanal har slagit mig förut när jag råkat höra originalet. Kul att nån tog sig tid att utveckla det. Men det går nog att finslipa din text ytterligare så man drabbas av riktig skrattkramp 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenta K Postat 29 augusti 2006 Dela Postat 29 augusti 2006 Precis, jag gjorde oxå en parodi idag, för att visa hur snabbt pest sprider sig...håll till godo... Your browser does not support the HTML5 audio tag 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MrDweeb Postat 29 augusti 2006 Dela Postat 29 augusti 2006 Jag vet inte men jag tycker det här låter dansband. Morsan skulle säkert digga det här om inte hennes lår va pajj 😉 Allvarligt - visst det var kul när första pariodin kom men när man jag dansband av det har det gått för långt. Visst att man vill ha hits på sin webpage men att locka fullt ovetande pensionärer är inte kul. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenta K Postat 29 augusti 2006 Dela Postat 29 augusti 2006 Jag vet inte men jag tycker det här låter dansband. Morsan skulle säkert digga det här om inte hennes lår va pajj 😉 Allvarligt - visst det var kul när första pariodin kom men när man jag dansband av det har det gått för långt. Visst att man vill ha hits på sin webpage men att locka fullt ovetande pensionärer är inte kul. HAHAHA!! 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tilly Postat 29 augusti 2006 Dela Postat 29 augusti 2006 (redigerat) Precis, jag gjorde oxå en parodi idag, för att visa hur snabbt pest sprider sig...håll till godo... Your browser does not support the HTML5 audio tag Ahahah!!!! Klockren! 😉 Seriöst, detta kallar jag bra parodi! Redigerat 29 augusti 2006 av Soundborn Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
godhead Postat 29 augusti 2006 Dela Postat 29 augusti 2006 Faan MrMath!!!! Så ska det låta! Det var hejdlöst roligt ju! hehe... absolut roligaste parodin hittills på den låten 😉 haha Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Linus Postat 29 augusti 2006 Dela Postat 29 augusti 2006 Precis, jag gjorde oxå en parodi idag, för att visa hur snabbt pest sprider sig...håll till godo... Your browser does not support the HTML5 audio tag Haha! En elegant smocka i magen på låten 😱 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
trancer Postat 29 augusti 2006 Trådstartare Dela Postat 29 augusti 2006 Precis, jag gjorde oxå en parodi idag, för att visa hur snabbt pest sprider sig...håll till godo... Your browser does not support the HTML5 audio tag ahahaha.. så jävla bra 😆 sjukt bra parodi! /Perrra Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
bleah Postat 2 september 2006 Dela Postat 2 september 2006 kan ni inte megauploada m.i.l.fhunter eller något för länken funkar inte längre.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kalle i Kalmar Postat 2 september 2006 Dela Postat 2 september 2006 Hej "trancer"! Jag avskyr orginallåten!! Kalle spelar den (orginalet) mycket ofta. Din "parodi" är därimot helt OK. Skulle säkert funka på "I afton dans" på fredags kvällarna. Nää... det var inte menat som något elakt från min sida. Din "parodi" är OK, och går att dansa till. Stor och bred publik alltså. Med vänllig halsning Kalle i Kalmar och hans pappa Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Thimmie Postat 2 september 2006 Dela Postat 2 september 2006 Hahaha! Kul cover! 🙁 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.