Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

tjena igen, här kommer en grymmt oseriös låt som jag gjorde åt en kompis 😆

* LÅTNAMN: miderone

* ARTIST/GRUPP: Bakom dig! (jag)

* GENRE: metal

* LÅTLÄNGD: 3:37

* KOMPOSITÖR: Jag

* INSPELNINGSÅR: 2006

* FORMAT: mp3

* STORLEK: 5953

* STATUS: färdig ^^

jorå så att, juuuhhh 😆

Bakom_dig____miderone.mp3

Annons
Postat

Varför är den så oseriös??? För att den låter retro eller för att sången inte är så bra??? Tycker gitarrerna är lite väl mycket distade och det där synthljudet är lite 80-talsläskigt!

Postat (redigerat)
Varför är den så oseriös??? För att den låter retro eller för att sången inte är så bra??? Tycker gitarrerna är lite väl mycket distade och det där synthljudet är lite 80-talsläskigt!

för att jag sjunger om en kompis, haha 😆 samt sången, ja, jag kan inte sjunga xD

Redigerat av EkenMusiX
Postat

Jag tror du sjunger bättre än du tror. Använder stämsången i refrängen som bevis.

Annars är det väl inte mycket att hänga i granen kanske. Gör det lite mer seriöst? 80-talshårdrock funkar ju i schlagersammanhang om inte annat 😆

Postat
Jag tror du sjunger bättre än du tror. Använder stämsången i refrängen som bevis.

Annars är det väl inte mycket att hänga i granen kanske. Gör det lite mer seriöst? 80-talshårdrock funkar ju i schlagersammanhang om inte annat 😆

hehe ok, tackar 😮

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.