Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat (redigerat)

Tjena pÄ er alla dÀrute.

Vad sÀgs om Pink Floyd, Infected Mushroom och Shpongle.

Alla dessa Àr mÀstare pÄ att experimentera med ljud och instrument.

NÄn som gillar dessa band, duo och vill testa att skapa nÄt nytt.

SjÀlv spelar jag inga intrument men har hÄllt pÄ med elektronisk musik i

flera Är frÄn och till.

Söker nÄn som Àr duktig pÄ sitt instrument och har viljan att pröva sig fram.

TÀnkte om intresse finns sÄ kan man prata lite mer om ideer och bolla fram ett projekt.

Skriv lite om dig, musikintresse och instrument.

Redigerat av R0bAntoine
Annons
Postat

Tjenare!

Bor i Stockholm och spelar saxofon... Har lirat mycket i andan av Jimi Hendrix och Hanson och Karlson i sommar. AnvÀnder dÄ mycket effekter till saxen o ibland förprogrammerade sounds, loopar, eller bara ambience att lira till. Har varit jÀvligt kul!

Lyssna pÄ lÀnken nedan för att höra nÄgot jag gjort.

Postat

Tjena Ozman

Fan vad spÀnnade med en saxofon, grymmt skickar en personlig med. dÀr lite mer info finns.

Alla ni andra som tycker det verkar intressant, va inte rÀdd o skicka

Postat

Tja, kanske det! Lirar frĂ€mst gitarr o bas och ett internetsamarbete kan vĂ€l vara kul? 😕

Postat (redigerat)
Jag vill kanske ha dig i framtiden ozman! 🙂

Vad nasty du Ă€r pazo:P 😉

Redigerat av LÄdan
Postat
Jag vill kanske ha dig i framtiden ozman! 🙂

Vad nasty du Ă€r pazo:P 😄

Grymt! jag gillar att spela, och andra roliga saker Àr jag inte heller sÄ emot...

ps. inget Àr för nasty pÄ studios forum..

Postat

Kul, en frÄga som dyker upp i mitt huvud Àr ju förstÄs hur man gör musik om man inte kan spela nÄgot instrument, samtidigt vet jag att det gÄr-i denna genre speciellt...

Som sagt, hur jobbar DU och i vilket program/plattform?

Kan du trolla med ljuden jag skapar och göra schyssta beats i redigt suggestiv bemÀrkelse, ja dÄ lÄter det som om vi har jobb i vinter, jag skulle vilja prova och utforska denna musikform som du talar om eftersom jag gillar bÄde Pink Floyd och Inf.Mushroom, kolla gÀrna in min studio!

đŸ˜Č

• 4 mĂ„nader senare...
Diaks (oregistrerad)
Postat

*Bumb* Hur gick det blev det nÄgot av projektet eller flöt det ut i sanden? Skulle vara kul att höra nÄn lÄt om det blev nÄgon.

Mvh Diaks

Postat
Kul, en frÄga som dyker upp i mitt huvud Àr ju förstÄs hur man gör musik om man inte kan spela nÄgot instrument, samtidigt vet jag att det gÄr-i denna genre speciellt...

Kan du trolla med ljuden jag skapar och göra schyssta beats i redigt suggestiv bemÀrkelse, ja dÄ lÄter det som om vi har jobb i vinter, jag skulle vilja prova och utforska denna musikform som du talar om eftersom jag gillar bÄde Pink Floyd och Inf.Mushroom, kolla gÀrna in min studio!

🙂

Jaa bump minsann, sÀger som jag sa sist att detta vore jÀtteintressant!

Diaks (oregistrerad)
Postat

😉

Jaa bump minsann, sÀger som jag sa sist att detta vore jÀtteintressant!

HĂ„ller med verkligen intressant med en fusion av olika genres och tekniker đŸ˜Č

Postat

Jag Ă€r faktiskt jĂ€vligt intresserad av att testa ett Shpongle liknanade projekt med nĂ„gon đŸ˜Č

Jag har redan ett projekt idag som kallas MTD (Föredetta Yellow) dÀr jag försöker göra lite annorlunda musik frÄn vad jag redan gör. Ljud exempel finns att lyssna pÄ hÀr....... KLICKA!!

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in hÀr.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat nÄgra kakor pÄ din enhet för att du bÀttre ska kunna anvÀnda den hÀr sajten. LÀs vÄr kakpolicy och om hur du kan Àndra instÀllningar. Annars utgÄr vi frÄn att du Àr bekvÀm med att fortsÀtta.