Wistrand Postat 27 augusti 2006 Postat 27 augusti 2006 (redigerat) LÅTNAMN: Dark Into My ARTIST/GRUPP: Rignore GENRE: Industri Metal LÅTLÄNGD: 4,33m KOMPOSITÖR: Erik Wistrand (theEriks) PRODUCENT: Erik Wistrand (theEriks) INSPELNINGSÅR: 2006 FORMAT: mp3 STORLEK: 4,17mb STATUS: Färdig demo Drak_into_My__Mixdown_v1.1_.mp3 Redigerat 6 september 2006 av theEriks
Wistrand Postat 20 september 2006 Trådstartare Postat 20 september 2006 är det någon som vill säga något?
Burnin Sven (oregistrerad) Postat 20 september 2006 Postat 20 september 2006 Ganska spännande idé tycker jag allt men fan vilken tid det tar innan det händer saker men å andra sidan så lägger det iväg lite häftigt då. Ja fan ska man säga hmm jo det krävs nog mer intensitet och ett tydligare sound kanske utveckla idéerna i partiet innan det drar iväg där mot slutet. Kan nog bli att man upplever att det bli lite transportsträcka fram till dit om man inte är en hängiven fan av gengren förståss. För mig som gillar att lyssna på musik som försöker hitta spännande vägar så funkar det men jag tror nog att det vore värt att ta en funderare. Men en spännande låt på många sätt men lite finurliga saker som poppar upp det tycker jag allt att det är. Göran
Wistrand Postat 26 september 2006 Trådstartare Postat 26 september 2006 Ganska spännande idé tycker jag allt men fan vilken tid det tar innan det händer saker men å andra sidan så lägger det iväg lite häftigt då. Ja fan ska man säga hmm jo det krävs nog mer intensitet och ett tydligare sound kanske utveckla idéerna i partiet innan det drar iväg där mot slutet. Kan nog bli att man upplever att det bli lite transportsträcka fram till dit om man inte är en hängiven fan av gengren förståss. För mig som gillar att lyssna på musik som försöker hitta spännande vägar så funkar det men jag tror nog att det vore värt att ta en funderare. Men en spännande låt på många sätt men lite finurliga saker som poppar upp det tycker jag allt att det är.Göran tack för dina tankar. vet nog inte riktgit vad jag ville med låten.. men ibland vill man göra något, som kan finslipas förstås.
Pain, baby Postat 26 september 2006 Postat 26 september 2006 Min åsikt (ta inte illa upp) Tyckte inte om sången/pratet i början, erase - improve säger jag... Sedan tycker jag inte att sådan mörk growl som var i slutet av låten funkar till sådan här musik.. Lyssna på Norska bandet Red harvest för lite riktlinjer... Gitarr solot kan du också ta bort .. Ta i stället in mer oljud så fixar det sig. Annars bra försök
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.