monz (oregistrerad) Postat 27 augusti 2006 Postat 27 augusti 2006 (redigerat) Hej alla! dags att posta en låt som jag gjorde när jag höll på som mest med mitt gamla projekt DUSTLINE. Hoppas ni gillar den i alla fall...(gratis e gott!!) Annars om det e hårdrock som ni gillar bättre kan ni kolla mitt nya projekt Fallen Angel på: www.myfallenmusic.tk Ha det gott så länge... LÅTNAMN: Devil´s show (hardwired) ARTIST/GRUPP: Dustline GENRE: beats/breakbeats/Downtempo LÅTLÄNGD: KOMPOSITÖR: Niklas Gustavsson (Nikk Dust) PRODUCENT: Niklas Gustavsson (Nikk Dust) EV. MEDVERKANDE: INSPELNINGSÅR: 2004 FORMAT: mp3 STORLEK: STATUS: Färdig demo LÅTLÄNK: Your browser does not support the HTML5 audio tag Redigerat 27 augusti 2006 av monz
monz (oregistrerad) Postat 27 augusti 2006 Postat 27 augusti 2006 Please...Tyck om mig, tyck någonting i alla fall... 😉
Tilly Postat 27 augusti 2006 Postat 27 augusti 2006 Nja denna var för mörk för mig.. tycker din andra är bättre.. rösten påminner lite om marylyn manson.. 😉
Bone Postat 27 augusti 2006 Postat 27 augusti 2006 Helt okej. Men det känns mer som ett intro eller ett mellanparti mellan två låtar på en skiva. Inte som en "färdig" låt. Men det var en skön atmosfär och jag gillar det monotona gunget i låten.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.