solid studio Postat 17 september 2006 Postat 17 september 2006 äääääeh, jag hinner nog inte... har ju aldrig gjort nåt förut men jag ska försöka, färsking inom musik... måste bara sova lite först.
Llauma Postat 17 september 2006 Postat 17 september 2006 Yes, Yes, Yes...Jag klarade det.....-sicken pärs att fixa till en hit på 1 minut....(?) Du verkar ha missförstått det.. Du får jobba mer än en minut med låten. 🙁
allansson Postat 17 september 2006 Postat 17 september 2006 Hehe... satte mig ner med målet att göra en minut lång låt, men jag fick nån sorts musikalisk diarré och kom på en låt på minst sex min. 🙁
stajo Postat 17 september 2006 Postat 17 september 2006 Hoppas att jag inte ångrar mig imon bitti när jag sovit av mig rödtjutsruset..... Det var därför jag jag skickade in nu på morgonen...
Jeffrey Lee Postat 17 september 2006 Trådstartare Postat 17 september 2006 Nu börjar det hända saker, 11 bidrag inne, 9 timmar & 45 minuter kvar !
drloop (oregistrerad) Postat 17 september 2006 Postat 17 september 2006 ska försöka slutföra mitt bidrag i tid. Du har gott om tid 😄
sixties Postat 17 september 2006 Postat 17 september 2006 Du har gott om tid då var det klart! efter att ha lagt ungar och umgåtts med frugan så blev det lite tid över för slutmix.
X-enon Postat 17 september 2006 Postat 17 september 2006 Attans 😄 missade denna festivalen också! 🙁 Men jag har ju fortfarande 46min kvar! 😮
Umemagnus Postat 17 september 2006 Postat 17 september 2006 Attans 😄 missade denna festivalen också! 🙁Men jag har ju fortfarande 46min kvar! 😮 de är väl lugnt.... du borde hinna med iaf några bidrag, sen skickar du bara det bästa 🙁
tbruce Postat 17 september 2006 Postat 17 september 2006 Ah coolt, massa bidrag. Men mitt är fortfarande bäst. 😄
Linkowich Postat 17 september 2006 Postat 17 september 2006 (redigerat) Ah coolt, massa bidrag.[...] Va? Hur vet du det? 🙁 Edit: aah... du syftar nog på Jeffrey Lees inlägg om 11 bidrag vid tvåtiden... Missade det. Och som Magnus sa...när får vi höra mästerverken? 🙁 Redigerat 17 september 2006 av Linkowich
Jeffrey Lee Postat 17 september 2006 Trådstartare Postat 17 september 2006 Då var det slut ! 20 bidrag blev det till slut med stor variation, mycket kul lyssning 🙁 Jag lägger upp en ny röstningstråd imorgon med länk till filen med låtarna. Gonatt !
tbruce Postat 17 september 2006 Postat 17 september 2006 (redigerat) Ah coolt, massa bidrag.[...] Va? Hur vet du det? 🙁 Edit: aah... du syftar nog på Jeffrey Lees inlägg om 11 bidrag vid tvåtiden... Missade det. Mjaa elva plus ett par till som skrivit att dom lämnat in... borde ju bli i runda knyck 15 iaf... lite bättre än tre eller vad det var häromdagen. 🙁 EDIT: Ja kolla så får man facit medans man skriver. Redigerat 17 september 2006 av tbruce
Umemagnus Postat 17 september 2006 Postat 17 september 2006 Då var det slut ! 20 bidrag blev det till slut med stor variation, mycket kul lyssning 🙁 Jag lägger upp en ny röstningstråd imorgon med länk till filen med låtarna. Gonatt ! Skoj!!! MEn fasen va svårt det kommer att bli...
Umemagnus Postat 18 september 2006 Postat 18 september 2006 ...tadum, tadum, tadum.... *pust*..... vissel, vissel.... *suck*.... Är dom inte uppe snaaaa-aaaart???!!!
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.