android Postat 4 oktober 2005 Dela Postat 4 oktober 2005 Ladda ner drivrutinerna från EMUs hemsida istället! Det är smart att alltid kolla in tillverkarens hemsida efter nyare drivrutiner oavsett vilka datorprodukter det handlar om. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Carabus Postat 4 oktober 2005 Dela Postat 4 oktober 2005 Ladda ner drivrutinerna från EMUs hemsida istället! Det är smart att alltid kolla in tillverkarens hemsida efter nyare drivrutiner oavsett vilka datorprodukter det handlar om. Menar du att drivrutinerna finns där? Jag hittar inte! Vore väldigt bussigt om du kunde ge mig en direktlänk! Laddade ner nåt därifrån igår, men det var bara en driverpatch som jag fattade det? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
android Postat 4 oktober 2005 Dela Postat 4 oktober 2005 Hmm... Känner inte till 0404 specifikt, det verkar dels finnas en driver patch och en patchmix patch. -Vet inte alls om det krävs nåt mer än det. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Carl R Postat 4 oktober 2005 Dela Postat 4 oktober 2005 (redigerat) EMU:s hemsida Det står med stora bokstäver på förstasidan att nya drivrutiner finns att ladda ner. Knappast svåra att hitta. Och här är en direktlänk: 0404 mvh Carl Redigerat 4 oktober 2005 av Carl R Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bettan Postat 14 maj 2008 Dela Postat 14 maj 2008 har beställt ett E-mu 0404 idag?Nu är det bara att sitta å vänta phuhu!!!!!!!!!!! Hejsan. Hur går det med E-MU 0404? Har du fått hem den än? Är intresserad av att höra om mer hur det har gått osv. Sitter själv med en, å funderar på om jag har gjort nån tabbe, om den verkligen är kompatibel till Vista. Den skulle vara det enligt affärsinnehavaren. Är inte alls så insatt, men är i stort behov av att få E-MU 0404 att fungera på Vista. Vill ha goda råd och tips. / Bettan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Grammofon Postat 14 maj 2008 Dela Postat 14 maj 2008 har beställt ett E-mu 0404 idag?Nu är det bara att sitta å vänta phuhu!!!!!!!!!!! Hejsan. Hur går det med E-MU 0404? Har du fått hem den än? Är intresserad av att höra om mer hur det har gått osv. Sitter själv med en, å funderar på om jag har gjort nån tabbe, om den verkligen är kompatibel till Vista. Den skulle vara det enligt affärsinnehavaren. Är inte alls så insatt, men är i stort behov av att få E-MU 0404 att fungera på Vista. Vill ha goda råd och tips. / Bettan Hej Jag har EMU 0404 och vista64.Det fungerar bra.Du måste dock ladda hem rätt drivisar från EMU:s hemsida, dvs om du kör 64 bit. http://www.emu.com/support/files/download2...&Platform=1 /Grammofon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
nattvaktaren Postat 14 maj 2008 Dela Postat 14 maj 2008 har beställt ett E-mu 0404 idag?Nu är det bara att sitta å vänta phuhu!!!!!!!!!!! Hejsan. Hur går det med E-MU 0404? Har du fått hem den än? Jag hoppas verkligen han fått hem den. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stolle Postat 14 maj 2008 Dela Postat 14 maj 2008 har beställt ett E-mu 0404 idag?Nu är det bara att sitta å vänta phuhu!!!!!!!!!!! Hejsan. Hur går det med E-MU 0404? Har du fått hem den än? Är intresserad av att höra om mer hur det har gått osv. Sitter själv med en, å funderar på om jag har gjort nån tabbe, om den verkligen är kompatibel till Vista. Den skulle vara det enligt affärsinnehavaren. Är inte alls så insatt, men är i stort behov av att få E-MU 0404 att fungera på Vista. Vill ha goda råd och tips. / Bettan Man får ju verkligen hoppas att han slapp vänta så länge på att få hem det. 4 år... Är det ens samma 0404 kort ni talar om? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bettan Postat 14 maj 2008 Dela Postat 14 maj 2008 har beställt ett E-mu 0404 idag?Nu är det bara att sitta å vänta phuhu!!!!!!!!!!! Hejsan. Hur går det med E-MU 0404? Har du fått hem den än? Är intresserad av att höra om mer hur det har gått osv. Sitter själv med en, å funderar på om jag har gjort nån tabbe, om den verkligen är kompatibel till Vista. Den skulle vara det enligt affärsinnehavaren. Är inte alls så insatt, men är i stort behov av att få E-MU 0404 att fungera på Vista. Vill ha goda råd och tips. / Bettan Man får ju verkligen hoppas att han slapp vänta så länge på att få hem det. 4 år... Är det ens samma 0404 kort ni talar om? HA HA HA Ja tiden går fort när man har roligt.. I ärlighetens namn så noterade jag inte årtalet.... Vet inte vad jag ska skylla på? Det första man blir blind på är ögonen.. Har iallafall förstått att E-MU 0404 är kompatibel med Vista o att man hämtar upp drivrutinerna... Så jag TACKAR för det svaret trots de 4 åren / Bettan / Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ludwig Postat 14 maj 2008 Dela Postat 14 maj 2008 jag säljer ett emu 0404 här: http://www.tradera.com/EMU_0404_PCI_Musikl...uktion-64817792 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
jarlo Postat 16 maj 2008 Dela Postat 16 maj 2008 (redigerat) Det första man blir blind på är ögonen.. Det andra då? 😆 Redigerat 16 maj 2008 av jarlo Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.