Hellpig Postat 26 augusti 2006 Postat 26 augusti 2006 Well, jag tänkte att jag skulle slänga ut en krok så där bara. Finns några människor i Växjö med omnejd, som liksom jag inte har något band att lira i men som saknar det lite? Eller som har ett band att lira i men som vill spela helt enkelt? Svara här i så fall. Jag har mestadels lirat hårdrock/metal men provat på allt från blues till elektronisk musik - är öppen för allt. Kan lira gitarr/bas. Möjligt problem är att jag i alla fall inte har någon lokal där man kan spela... men det kanske någon annan har. Det här behvöer inte vara seriöst, kanske träffas en gång i månaden eller så. Jag vet inte. Bara vill kolla om det finns någon där ute? 🙂
Bagge Postat 30 augusti 2006 Postat 30 augusti 2006 jovars, nog bor man i växjö och det är alltid kul att spela.. msn eller liknande?
Hellpig Postat 30 augusti 2006 Trådstartare Postat 30 augusti 2006 ICQ- 60405739, nick Hellpig MSN- cassersjo@bredband.net (men den mailen funkar inte längre... spelar roll!):
Bagge Postat 31 augusti 2006 Postat 31 augusti 2006 lagt till, men ingen online eller så är bara msn stört.. vilket det oftast är lägg till mig istället jensengabriel@hotmail.com
D-jozz (oregistrerad) Postat 27 september 2006 Postat 27 september 2006 Well, jag tänkte att jag skulle slänga ut en krok så där bara. Finns några människor i Växjö med omnejd, som liksom jag inte har något band att lira i men som saknar det lite? Eller som har ett band att lira i men som vill spela helt enkelt? Svara här i så fall. Jag har mestadels lirat hårdrock/metal men provat på allt från blues till elektronisk musik - är öppen för allt. Kan lira gitarr/bas. Möjligt problem är att jag i alla fall inte har någon lokal där man kan spela... men det kanske någon annan har. Det här behvöer inte vara seriöst, kanske träffas en gång i månaden eller så. Jag vet inte. Bara vill kolla om det finns någon där ute? 🙁 Hallöj. Ja e sångsugen tjej ^^, iofs bor ja i Älmhult o inte växjö men kan la pendla lite. va sökes? o en polare t mej kan sjunga mä om d behövs.. 😕 Vi klör allt. men va mä i talangjakten här i älmhult med en balad o kom 2a.. men får se.. 🙁 Intressed? Adda: gloriusme@hotmail.com så kan vi snakka lite om d ? 🙁
Baktakt Postat 27 september 2006 Postat 27 september 2006 Well, jag tänkte att jag skulle slänga ut en krok så där bara. Finns några människor i Växjö med omnejd, som liksom jag inte har något band att lira i men som saknar det lite? Eller som har ett band att lira i men som vill spela helt enkelt? Svara här i så fall. Jag har mestadels lirat hårdrock/metal men provat på allt från blues till elektronisk musik - är öppen för allt. Kan lira gitarr/bas. Möjligt problem är att jag i alla fall inte har någon lokal där man kan spela... men det kanske någon annan har. Det här behvöer inte vara seriöst, kanske träffas en gång i månaden eller så. Jag vet inte. Bara vill kolla om det finns någon där ute? 🙂 Hallöj. Ja e sångsugen tjej ^^, iofs bor ja i Älmhult o inte växjö men kan la pendla lite. va sökes? o en polare t mej kan sjunga mä om d behövs.. 😄 Vi klör allt. men va mä i talangjakten här i älmhult med en balad o kom 2a.. men får se.. 😄 Intressed? Adda: gloriusme@hotmail.com så kan vi snakka lite om d ? 😄 jahase, Fantro öm en rede´o auka te stan ba fö dette. Öm ja så cykla sau ilskt ja vinné sau gau di no pau jämt ut te de e daugs au auke hjim igen... Tjohopp!
maxmaxmax (oregistrerad) Postat 27 september 2006 Postat 27 september 2006 Well, jag tänkte att jag skulle slänga ut en krok så där bara. Finns några människor i Växjö med omnejd, som liksom jag inte har något band att lira i men som saknar det lite? Eller som har ett band att lira i men som vill spela helt enkelt? Svara här i så fall. Jag har mestadels lirat hårdrock/metal men provat på allt från blues till elektronisk musik - är öppen för allt. Kan lira gitarr/bas. Möjligt problem är att jag i alla fall inte har någon lokal där man kan spela... men det kanske någon annan har. Det här behvöer inte vara seriöst, kanske träffas en gång i månaden eller så. Jag vet inte. Bara vill kolla om det finns någon där ute? 🙂 Hallöj. Ja e sångsugen tjej ^^, iofs bor ja i Älmhult o inte växjö men kan la pendla lite. va sökes? o en polare t mej kan sjunga mä om d behövs.. 😄 Vi klör allt. men va mä i talangjakten här i älmhult med en balad o kom 2a.. men får se.. 😄 Intressed? Adda: gloriusme@hotmail.com så kan vi snakka lite om d ? 😄 jahase, Fantro öm en rede´o auka te stan ba fö dette. Öm ja så cykla sau ilskt ja vinné sau gau di no pau jämt ut te de e daugs au auke hjim igen... Tjohopp! haudinte minste vett i skalla din dännebörte? cykla all världans väg från hulta nu nä hösta ligge på porta nä maken på galna upptåg. Kom genast hem u hjälp fa din mä rosa fö ho ligge fö kalv på backen!
Hellpig Postat 7 oktober 2006 Trådstartare Postat 7 oktober 2006 Ja, se Ståkkholmare och annat löst patrask utanför Smauland. Man vet inte om man skall skratta med dom eller åt dom... 😎 Till er övriga som verkligen svarade mig (😉); sorry jag har haft alldeles för mycket med min lilla dotter nu när jag är pappaledig, dåligt med tid för samarbete just nu men lite senare så. D-jozz: Jag kommer åxå från Älmhult från början... 😠
eterno Postat 28 november 2006 Postat 28 november 2006 Tjena, Är du trött på oseriösa musiker? Jag söker bandmedlemmar till nystartat band i Växjö, stilen är något åt melodiös Pop/Rock. Söker GITARRIST, BASIST, TRUMMIS, KEYBOARDIST (+om du kan sjunga), kille, 18-30 år gammal, med egen utrustning, vilja att kämpa seriöst och satsa 100% på musiken, höga ambitioner, TID att repa! INGA oseriösa och hobby musiker!!! Om du är intresserad eller har frågor hör av dig! MSN/mail: ado_b@hotmail.com
rainydays Postat 28 november 2006 Postat 28 november 2006 INGA oseriösa och hobby musiker!!! Innebär det att du betalar ut lön också? 🙂
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.