Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Så har man nått det 1000:e inlägget på forumet och tänkte att det skulle bli något utöver det vanliga.

Så blir det inte för jag har inte kommit på något smart att skriva.

Men jag kan i allafall tipsa om lite musik jag upptäckt i år.

I januari upptäkckte jag hur bra Gbg Sound verkligen är. har hört dem då och då under årens lopp men aldrig fattat hur bra de verkligen är.

Efter att ha sett "Walk the Line" filmen om johnny Cash så har jag äntligen fattat att han är djävligt bra. Så det är väl årets positiva musik upplevelser.

har nyligen flyttat också så nu har jag fått lite mer plats till mina instrument och skivsamling.

Annons
Postat

Gratulerar! 🙂

(jag kom inte heller på något bra att skriva... 🙂 )

Postat
Gratullerar till att ha upptäckt Cash. Finns ca 15-20 bra plattor att lyssna in dig på där. Ska försökja de filmen nån gång även om jag komer att bli besviken

Filmen är ok och joaquim Phenix sjunger ganska bra men när man jämför med Johnny Cash så hör man skillnaden. Talang och Känsla kan man inte fejka.

Postat
Gratullerar till att ha upptäckt Cash. Finns ca 15-20 bra plattor att lyssna in dig på där. Ska försökja de filmen nån gång även om jag komer att bli besviken

Filmen är ok och joaquim Phenix sjunger ganska bra men när man jämför med Johnny Cash så hör man skillnaden. Talang och Känsla kan man inte fejka.

Läs boken av Mr Cash himself och få en helt annorlunda bild 😱

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.