Lucifer666 Postat 26 augusti 2006 Postat 26 augusti 2006 (redigerat) Ja... nu har jag laddat upp låten på youtube, så nu lägger jag upp den här. xD Som sagt... antagligen den sämsta covern någonsin. För övrigt är det inte jag som sjunger... hade antagligen blivit bättre om jag gjort det. 🙁 Låten Redigerat 27 augusti 2006 av Lucifer666
Jejje Postat 26 augusti 2006 Postat 26 augusti 2006 Ja... nu har jag laddat upp låten på youtube, så nu lägger jag upp den här. xD Som sagt... antagligen den sämsta covern någonsin. För övrigt är det inte jag som sjunger... hade antagligen blivit bättre om jag gjort det. 😄 Låten Ja det hade ju omöjligt kunnat bli sämre 🙁
Jejje Postat 26 augusti 2006 Postat 26 augusti 2006 Ja... nu har jag laddat upp låten på youtube, så nu lägger jag upp den här. xD Som sagt... antagligen den sämsta covern någonsin. För övrigt är det inte jag som sjunger... hade antagligen blivit bättre om jag gjort det. 😄 Låten Varför plågar du oss på detta sätt??? 🙁
Lucifer666 Postat 26 augusti 2006 Trådstartare Postat 26 augusti 2006 Ja... nu har jag laddat upp låten på youtube, så nu lägger jag upp den här. xD Som sagt... antagligen den sämsta covern någonsin. För övrigt är det inte jag som sjunger... hade antagligen blivit bättre om jag gjort det. 😄 Låten Varför plågar du oss på detta sätt??? 🙁 Kanske för att trösta alla som sjunger dåligt...? ELler jag kanske är sadist? 🙂
Jejje Postat 26 augusti 2006 Postat 26 augusti 2006 Ja... nu har jag laddat upp låten på youtube, så nu lägger jag upp den här. xD Som sagt... antagligen den sämsta covern någonsin. För övrigt är det inte jag som sjunger... hade antagligen blivit bättre om jag gjort det. 😄 Låten Varför plågar du oss på detta sätt??? 🙁 Kanske för att trösta alla som sjunger dåligt...? ELler jag kanske är sadist? 🙂 Jag spelade i ett band för grymt längesedan där sångaren nästan var lika dålig! Han hade iofs vissa growlpartier där det lät helt okej!
mornel Postat 26 augusti 2006 Postat 26 augusti 2006 Varför har du laddat upp en statisk bild på Youtube?
Lucifer666 Postat 26 augusti 2006 Trådstartare Postat 26 augusti 2006 Varför har du laddat upp en statisk bild på Youtube? ... Tyckte det var lika bra att ta en bild på bandet när man ändå skulle ladda upp låten... hade det passat dig bättre om det varit svart?
Jejje Postat 26 augusti 2006 Postat 26 augusti 2006 Varför har du laddat upp en statisk bild på Youtube? ... Tyckte det var lika bra att ta en bild på bandet när man ändå skulle ladda upp låten... hade det passat dig bättre om det varit svart? Vi vill ju ha en VIDEO med RÖRLIGA bilder så vi får se hur ni rockar loss!!! 🙁
Hellpig Postat 26 augusti 2006 Postat 26 augusti 2006 Well, bra var det kanske inte men man måste ju börja någonstans... 😉
tbruce Postat 26 augusti 2006 Postat 26 augusti 2006 Trummisen var kanske inte heller den bäste... 😎 ... eller inspelningen. 😉 Syftar bandnamnet på hur man upplever tystnaden efter att låten är slut? 😉
Lucifer666 Postat 26 augusti 2006 Trådstartare Postat 26 augusti 2006 Varför har du laddat upp en statisk bild på Youtube? ... Tyckte det var lika bra att ta en bild på bandet när man ändå skulle ladda upp låten... hade det passat dig bättre om det varit svart? Vi vill ju ha en VIDEO med RÖRLIGA bilder så vi får se hur ni rockar loss!!! 😉 Kan lägga upp en vi spelar Paranoid på... 8e tagningen så jag orkade inte headbanga... xD
Lucifer666 Postat 26 augusti 2006 Trådstartare Postat 26 augusti 2006 Trummisen var kanske inte heller den bäste... 😎 ... eller inspelningen. 😉 Syftar bandnamnet på hur man upplever tystnaden efter att låten är slut? 😉 Det var inte tänkt så från början, men jag ntar att de är så.. xD
Lucifer666 Postat 26 augusti 2006 Trådstartare Postat 26 augusti 2006 Well, bra var det kanske inte men man måste ju börja någonstans... 😎 "Börjar" man om man spelat den låten i ett halvår? 😉
Hellpig Postat 26 augusti 2006 Postat 26 augusti 2006 Well, bra var det kanske inte men man måste ju börja någonstans... 😎 "Börjar" man om man spelat den låten i ett halvår? 😉 Ett halvår är ingeting... det är bara början. Vi låt så där lagom illa i flera år innan det började hända saker. 😉
Lucifer666 Postat 26 augusti 2006 Trådstartare Postat 26 augusti 2006 Well, bra var det kanske inte men man måste ju börja någonstans... 😉 "Börjar" man om man spelat den låten i ett halvår? 😎 Ett halvår är ingeting... det är bara början. Vi låt så där lagom illa i flera år innan det började hända saker. 😆 Fan vad illa... Det började hända saker för oss efter typ 5 månader 😉
Lucifer666 Postat 26 augusti 2006 Trådstartare Postat 26 augusti 2006 Varför har du laddat upp en statisk bild på Youtube? ... Tyckte det var lika bra att ta en bild på bandet när man ändå skulle ladda upp låten... hade det passat dig bättre om det varit svart? Vi vill ju ha en VIDEO med RÖRLIGA bilder så vi får se hur ni rockar loss!!! 🙂 Dåså... skyll dig själv. Här kommer Paranoid med samma band... njut... eller något 🙂
Jejje Postat 27 augusti 2006 Postat 27 augusti 2006 Varför har du laddat upp en statisk bild på Youtube? ... Tyckte det var lika bra att ta en bild på bandet när man ändå skulle ladda upp låten... hade det passat dig bättre om det varit svart? Vi vill ju ha en VIDEO med RÖRLIGA bilder så vi får se hur ni rockar loss!!! 🙂 Dåså... skyll dig själv. Här kommer Paranoid med samma band... njut... eller något 😑 Fan, sången i andra versen funkar ju ganska bra! Är det verkligen samma sångare???
tbruce Postat 27 augusti 2006 Postat 27 augusti 2006 Varför har du laddat upp en statisk bild på Youtube? ... Tyckte det var lika bra att ta en bild på bandet när man ändå skulle ladda upp låten... hade det passat dig bättre om det varit svart? Vi vill ju ha en VIDEO med RÖRLIGA bilder så vi får se hur ni rockar loss!!! 🙂 Dåså... skyll dig själv. Här kommer Paranoid med samma band... njut... eller något 🙂 Aaaah! Det var nog det charmigaste jag nånsin sett. 😄 Gillar hur sångaren först gör nån pose, sen slutar med den och tittar lite osäkert åt sidorna. 😑 Men skaffa er en riktigt replokal, verkar bedrövligt att stå i ett övergivet klassrum och spela hävy mättal.
pirateKING Postat 27 augusti 2006 Postat 27 augusti 2006 Nice! Tror helt seriöst att sångaren har potential.
Lucifer666 Postat 27 augusti 2006 Trådstartare Postat 27 augusti 2006 Nice! Tror helt seriöst att sångaren har potential. Ah... vad nice... då kan jag ju räkna med att jag har det eftersom jag sjunger bättre än honom... xD
Lucifer666 Postat 27 augusti 2006 Trådstartare Postat 27 augusti 2006 Varför har du laddat upp en statisk bild på Youtube? ... Tyckte det var lika bra att ta en bild på bandet när man ändå skulle ladda upp låten... hade det passat dig bättre om det varit svart? Vi vill ju ha en VIDEO med RÖRLIGA bilder så vi får se hur ni rockar loss!!! 🙂 Dåså... skyll dig själv. Här kommer Paranoid med samma band... njut... eller något 🙂 Fan, sången i andra versen funkar ju ganska bra! Är det verkligen samma sångare??? Jo, han har både bra och dåliga dagar. xD
Lucifer666 Postat 27 augusti 2006 Trådstartare Postat 27 augusti 2006 Varför har du laddat upp en statisk bild på Youtube? ... Tyckte det var lika bra att ta en bild på bandet när man ändå skulle ladda upp låten... hade det passat dig bättre om det varit svart? Vi vill ju ha en VIDEO med RÖRLIGA bilder så vi får se hur ni rockar loss!!! 🙂 Dåså... skyll dig själv. Här kommer Paranoid med samma band... njut... eller något 🙂 Aaaah! Det var nog det charmigaste jag nånsin sett. 😄 Gillar hur sångaren först gör nån pose, sen slutar med den och tittar lite osäkert åt sidorna. 🙂 Men skaffa er en riktigt replokal, verkar bedrövligt att stå i ett övergivet klassrum och spela hävy mättal. Vi hade en undersommaren, men vi slutade spela. xD
Lucifer666 Postat 27 augusti 2006 Trådstartare Postat 27 augusti 2006 Det är underhållingsvärde iallafall! 🙂 Håller med fullständigt... det suger, men underhållande är det. 🙂
Lucifer666 Postat 27 augusti 2006 Trådstartare Postat 27 augusti 2006 🙂 Bra jobbat, eller nått... 🙂 Vem är du? 😄 Hmm... på videon eller?
Linus Postat 27 augusti 2006 Postat 27 augusti 2006 Dåså... skyll dig själv. Här kommer Paranoid med samma band... njut... eller något 🙂 Hohoho!
Hellpig Postat 27 augusti 2006 Postat 27 augusti 2006 Well, bra var det kanske inte men man måste ju börja någonstans... 🙂 "Börjar" man om man spelat den låten i ett halvår? 😄 Ett halvår är ingeting... det är bara början. Vi låt så där lagom illa i flera år innan det började hända saker. 🙂 Fan vad illa... Det började hända saker för oss efter typ 5 månader 😛 Ja, just det. Du lade ut låten på Internet och började klaga på hur dåliga ni är? 😛 Sorry men jag var tvungen att skriva detta eftersom dina kommentarer böljade i logikens vågor. 😄
Lucifer666 Postat 27 augusti 2006 Trådstartare Postat 27 augusti 2006 Well, bra var det kanske inte men man måste ju börja någonstans... 🙂 "Börjar" man om man spelat den låten i ett halvår? 🙂 Ett halvår är ingeting... det är bara början. Vi låt så där lagom illa i flera år innan det började hända saker. 🙂 Fan vad illa... Det började hända saker för oss efter typ 5 månader 😛 Ja, just det. Du lade ut låten på Internet och började klaga på hur dåliga ni är? 😛 Sorry men jag var tvungen att skriva detta eftersom dina kommentarer böljade i logikens vågor. 🙂 Logik är najs... vad jag menade var att den där låten (Paranoid) lät nästan proffsig när vi spelade den på länsfestivalen i Arvika. 😄 Jo fan... lät grymt bra... Lägger väl ut det så snart jag tvingat fram inspelningen från min kompis. 😄
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.