Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
  • Svar 228
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

Postat
Mot slutet på September?

/Majken

Apsolut! Eller varför inte 1:a November... söndagsparty borde väl alla klara av? Har nämligen konsert 29 och 30:e september. Fast det är ju inte bara jag som skall kunna misstänker jag! 😉

Postat (redigerat)
Hoppas ni lyckas få in en dag då jag kan, tycker det var väldigt trevligt sist.

Förresten förstår jag inte vad som är så hemskt med surströmming, det är gott, magen sätts igång, andra obehöriga hålles på skäligt avstånd och man blir glad av drycken till! =)

låter som att veckans hedersnorrlänning är klar 😉 Kan bara instämma!!!

EDIT:

Slutet av sept låter kanon!! Bara det inte blir i november, för då är jag i sydamerika och gigar

🙁 ..så fick jag de sagt oxå 🙂

Redigerat av Umemagnus
Postat

Förresten förstår jag inte vad som är så hemskt med surströmming, det är gott, magen sätts igång, andra obehöriga hålles på skäligt avstånd och man blir glad av drycken till! =)

Hehe, jag är Piteåbo faktiskt, men det ligger ju som sagt på gränsen till norra skåne om jag fattat kartan rätt! 🙁 För du vet väl att allt söder om Jävrebodarna är skåne (ligger strax norr om byske)?

Palt och surströmming åt jag till frukost då jag var grabb, man var tvungen till sådan kosthållning då man var tvungen att pulsa milen till skolan i djupa snön. Sedan då jag blev stor (sisådär 11 år) så fick jag några nubbar till också, sen vare bara å ta på sig näverdojjorna och dra.

Äru kvar på skolan? Isåfall skulle man ju kunna ha en surströmmingsskiva i b-huset till veckan! hehe

Postat

låter som att veckans hedersnorrlänning är klar 🙁 Kan bara instämma!!!

Hehe, jag är Piteåbo faktiskt, men det ligger ju som sagt på gränsen till norra skåne om jag fattat kartan rätt! 🙂 För du vet väl att allt söder om Jävrebodarna är skåne (ligger strax norr om byske)?

Palt och surströmming åt jag till frukost då jag var grabb, man var tvungen till sådan kosthållning då man var tvungen att pulsa milen till skolan i djupa snön. Sedan då jag blev stor (sisådär 11 år) så fick jag några nubbar till också, sen vare bara å ta på sig näverdojjorna och dra.

Äru kvar på skolan? Isåfall skulle man ju kunna ha en surströmmingsskiva i b-huset till veckan! hehe

haha, är kvar, 1:a året på pedagogpåbyggnad... vi tar onsdagen i B20 då 😉

Postat (redigerat)

Hehe, jag är Piteåbo faktiskt, men det ligger ju som sagt på gränsen till norra skåne om jag fattat kartan rätt! 🙁 För du vet väl att allt söder om Jävrebodarna är skåne (ligger strax norr om byske)?

Förresten... Det har börjat en Patrik på vår Inst. Patrik heter han, har gått för Erik Steen.. duktig som tusan.. Nån du känner?

EDIT:

Nu blev det lite OT..sorry

Redigerat av Umemagnus
Postat

Jag börjar prenumerera på MM innan jag besöker Vasa igen.

Carmen eller dylikt låter tokbra tycker jag, sen drar vi vidare till Skeppsbar eller nåt annat snobb-ställe där jag inte blir insläppt. 😉

/Majken

Postat

Dansklubb?

Dyr öl, stark musik och massa pyntade tjejor - Mjae.. inte riktigt min grej.

Jag är ju lillgammal för böveln, får åderbråck av att ens snegla på ett dansgolv.

/Majken

Postat

hehe.. okey då. Ingen dansklubb, men iaf ett ställe med blandad musik. Så man kan dansa lite efter andra ölen o skämmautsig lite 😉

Postat

hirchen kanske. dock är det ju julgransflickor där med. men billig öl o cider på toxickvällarna:P iofs inte så passande om hela tanken med irlen är att prata, men ändå😉

Postat
Gå till belgobaren och bli fulla på två öl, och gå sen på fyllebio, nån dålig film helst. Efter filmen går ni på klubb.

Bastuklubb?😉

Postat

Engelen är trevligt har jag hört 😉

Bestäm nåt grabbar... jag är på om det är en tisdag eller söndag... 😄

Postat

som sagt countmein if jag har råd! (alltså någon 30kr bira har jag jurådmed men inget jäkla inträde o garderob lixom)😉

Postat
något ställe som kräver en ålder på max 20 skulle ju vara bra..

Max 20? Då kommer inte jag in, jag är 21 😄

Postat
Dansklubb?

Dyr öl, stark musik och massa pyntade tjejor - Mjae.. inte riktigt min grej.

Jag är ju lillgammal för böveln, får åderbråck av att ens snegla på ett dansgolv.

/Majken

Haha!

Stockholm Kök och Bar nästa! Stureplan for teh win!

Postat
Jag börjar prenumerera på MM innan jag besöker Vasa igen.

Vad är det för fel på Vasas? Det stället har allt: billig öl, fulla tonåringar från Hässelby, en ful väggmålning, sur personal, en black jack-bord, en toalett som luktar illa, och det ligger max 3 minuters promenad från min lägenhet! 😄

Okej jag kan tänka mig Carmen, det stället fungerade bra sist. Vet inte om vilsen-i-lådan lyckas hitta dit, men vi var ganska många som lyckades en gång tidigare. Det där med att gå på en "fet klubb" brukar ofta misslyckas. 100 spänn i entre, öl för +50kr och mycket hög musik avskräcker nog dom flesta i forumgänget. Nej billig öl på ett hak på sööööder är npg det bästa.

Postat

Ja e på!!

Både med surströmming å sprit!

Eller antingen eller.

Nä, vänta, sprit är ett krav om jag ska stå ut med er.

Alltså, med eller utan strömmingar. Dock sprit.

Missade ju gärdetIRL:n då jag skulle ta med min lägereldsgura och lira odödliga lägereldssånger. Bajs.

Kom upp med ett datum så får vi se om jag får permis....

/R

Postat (redigerat)

eller så öser vi på "Sjätte tunnan" -medeltidskrog i g:a stan.... Då ska ja lira achlet av er 😄

EDIT:

...eller..ja... 😳 ... men lite mjöd å dansa på träborden...

Redigerat av Umemagnus
Postat
Då ska ja lira achlet av er 😳

Ah, vi ska få lyssna på nyckelharpsgnid?

Shyrre, då lämnar jag guran hemma. Inget "house of the rising sun" alltså!

De här kan ju bli hur kul som helst!

/R

SingSing (oregistrerad)
Postat

Vad gör man/ni/vi på sådana härna IRL-träffar? Känner alla redan varandra så bra redan att en 'stökig' klubb är rätt forum? Inget prat då antar jag?

Vasa på Norrtullsgatan/Odenplan?

Stisse

🙂

Postat
Vad gör man/ni/vi på sådana härna IRL-träffar? Känner alla redan varandra så bra redan att en 'stökig' klubb är rätt forum? Inget prat då antar jag?

Vasa på Norrtullsgatan/Odenplan?

Stisse

😆

På B svarar jag vet inte.

Postat
Carmen eller dylikt låter tokbra tycker jag, sen drar vi vidare till Skeppsbar eller nåt annat snobb-ställe där jag inte blir insläppt. 🤪

Och jag som ingått en "nä-nu-går-vi-aldrig-mer-till-skeppsbar"-pakt.

Blir det Carmen hakar jag troligtvis på.

Postat

virrpannor, 29 vaddå? bestäm er nu, jag kommer upp till stan den 16 sept och härjar där några dagar-då är det bara för vissa av er att hålla sig undan... 😉 ...reunion med gamla bandet "Såpbubblezeros"--plats:hemlig 😎

ang-IRL så tycker jag Vasa/Oden är ett bra förslag...

Elof (oregistrerad)
Postat (redigerat)

Är någonting spikat ännu?

Redigerat av Elof

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.