ThomasJ Postat 30 september 2006 Dela Postat 30 september 2006 Men hållå. bara crew på forumet skall vbara kvar sist:P Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
drloop (oregistrerad) Postat 30 september 2006 Dela Postat 30 september 2006 Starkt killar, starkt :-) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Egghuvud Postat 30 september 2006 Dela Postat 30 september 2006 Jag steg upp extra tidigt för at kolla hur det hade gått. Det är som en liten dockysåpa det här, med flera cliffhangers. Skall Hacke hinna säga hej till alla? Gick det att äta dit de skulle? Hur sen blev vacum? Hur mosad var Lundin? Vad var det som gjorde att lavrell inte kunde komma? Somnade Umemagnus barn? Var var alla när Lethal kom? Varförpostade Mornel 😆 Och varför fortsatte alla att posta inlägg... Skulle de inte träffas irl? eller hade alla med sig varsin laptop? 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Lundin Postat 30 september 2006 Dela Postat 30 september 2006 Jag hade riktigt jädrans trevligt igår.. träffa gamle ®olven - nu med hår och den person som aldrig ser till att det blir tråkigt 😆 .. Giggsy som ska resa långtbortistan och lämna över sitt studioimperium till en Mustaffa "som kan alla program, kan allt!" 😆 .. Olsberg som håller på med en liten revolution.. Majken som gett Mediabay ett nytt ansikte .. Hackeman - The Partystarter, ungefär som ®olven - aldrig tråkigt när han är med .. Och er andra man vände något ord med eller inte hann snacka med.. Helheten var en av de bättre på denna IRL... Undrar varför det alltid infaller att man ska hjälpa till o bära möbler dagen efter? uhhh.. 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
berch Postat 30 september 2006 Dela Postat 30 september 2006 Trevligt att träffa lite ansikten bakom alla alias. Får stanna lite längre nåsta gång. Hade en 30-års fest som jag lovat gå på, var ju himla kul där också förstås! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mornel Postat 30 september 2006 Dela Postat 30 september 2006 Varförpostade Mornel 😆 Jag tror att jag somnade ungefär tre minuter efter att jag gjorde det. Jisses vad trött jag var. Men det var trevligt igår. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hackeman Postat 30 september 2006 Dela Postat 30 september 2006 Giggsy och Majken håller fanan högt, sist hem från IRL'en.. Precis som vanligt alltså 😆 Skitsnack. Jag har fortfarande inte kommit hem, sitter på Bromma och väntar på flyget. 😆 Synd att dom hade stängt SkyBar när vi tre väl kom till mitt hotell. Känns idag att man fick en bärs för lite. Mår alldeles för bra. 😆 Men kul att träffa er alla! Sköna snubbar hela högen. Synd att man inte hann snacka med alla ba'.... Hittade förresten en CD i fickan som nån svartrockare gav mig på Carmen. Jag lovade/hotade honom att jag tänkte rippa låtarna och lägga ut här på forumet, så det får jag väl göra senare... hähä.. Nästa gång får ni åka ner till Skåne! 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Emil Postat 30 september 2006 Dela Postat 30 september 2006 Jo de e lätt att bli trött när en 50cl flaska kostar 29 kr 😆 Kul å träffa folk som gillar nördsnacket, inte många av mina riktiga kompisar som uppskattar det. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
maxmaxmax (oregistrerad) Postat 30 september 2006 Dela Postat 30 september 2006 Hittade förresten en CD i fickan som nån svartrockare gav mig på Carmen. "Oj där kommer en kille som ser ut att digga svartrock" 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Björn Olsberg Postat 30 september 2006 Dela Postat 30 september 2006 Störtskön kväll. Men var är alla bilderna? Det blixtrade ju som på en väluppvaktad presskonferens. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Umemagnus Postat 30 september 2006 Dela Postat 30 september 2006 jag lovar... blixtrarna är kvar, fast under pannloben.... å DE är inga vackra bilder.. Kände mig som en Norén-pjäs när jag vaknade.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
sounden Postat 30 september 2006 Dela Postat 30 september 2006 (redigerat) Man kan ju inte klaga på priset på Carmen iaf! min kväll kostade ENDAST 292kr!! fett billigt! då ingick det detta. 1 glas vin 1 st Pasta med oxfilé, lök gräddsås mm... (god men oxfilén smakade lite kostigt) 😕 6 stora starköl 1 glas chillinötter.. iaf ... Här kommer några bilder! Lundin o Vaccum gör stan osäker! Giggsy, Mornel och IDF med skägget som ingen riktigt vet vad som finns innuti!! 😏 Halva IDF, Lådan,Force_fEd(fingrar), Olsberg och Majken... Nästa gång får du se till att boka hela undervåningen till oss olsberg! Hade gärna stannat kvar en längre stund, men kunde inte låta tjejen åka hem själv + låta Elof surra runt i storstan i jakt efter T-centralen och tåget till Upsala. Av mina 3 träffar nu så tycker jag lätt att denna var bäst... Förresten så snackade jag med joachime innan träffen, men han hade fått barn i måndags men hälsade så mycket till alla. (glömde säga det igår) Hackeman: nästa gång får vi fixa lite fler cigg.. Elof: Undra när TV4 kommer sända vårt möte? 😕 Väl mött nästa gång!! // Sounden Redigerat 30 september 2006 av sounden Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
tbruce Postat 30 september 2006 Dela Postat 30 september 2006 Kände mig som en Norén-pjäs när jag vaknade.. 😏 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Elof (oregistrerad) Postat 30 september 2006 Dela Postat 30 september 2006 Det var jättetrevligt, kul att träffa andra dårar som dreglar över prylannonser 😏 Skulle dock velat prata mycket mer med många fler... Men jag fick mycket uträttat i sthlm, dessutom hann jag med tåget hem. Lyckat! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
sounden Postat 30 september 2006 Dela Postat 30 september 2006 (redigerat) Hittade Video Podcasten som jag snackade om den heter Sonic Valentine Här är url:en till ITunes http://phobos.apple.com/WebObjects/MZStore...st?id=151979353 Ganska roligt faktiskt! Kan också rekommendera denna sidan http://www.tutorialdepot.com/index2.html Video tutorial för inseplning av trummor och Digital Performer 5 //S Redigerat 30 september 2006 av sounden Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
teddawid Postat 30 september 2006 Dela Postat 30 september 2006 Elof: Undra när TV4 kommer sända vårt möte? 😏 Jaha, det var ni som ska vara med i Förkväll! Det var jag som bommade era trevliga röster, hoppas kompressorknaset ordnade sig! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
sounden Postat 30 september 2006 Dela Postat 30 september 2006 Jasså, var det så det hette (förkväll), då skall jag hålla utkik.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mornel Postat 30 september 2006 Dela Postat 30 september 2006 Vad snackar ni om? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
tordA Postat 30 september 2006 Dela Postat 30 september 2006 1 st Pasta med oxfilé, lök gräddsås mm... (god men oxfilén smakade lite kostigt) 😉 Gnägg ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ThomasJ Postat 30 september 2006 Dela Postat 30 september 2006 Snart dax för mig o åka o lämna IDF! Kul kväll igår som fan! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
VacUm Postat 30 september 2006 Dela Postat 30 september 2006 Jag skulle stannat kvar märker jag. Tack för igår alla som var med! Var sketatrevligt. Min kväll efteråt blev ganska misslyckad faktiskt. Var på Debaser Medis vilket inte va nåt för mig. Jag börjar bli gammal tror jag. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Elof (oregistrerad) Postat 30 september 2006 Dela Postat 30 september 2006 Elof: Undra när TV4 kommer sända vårt möte? 😉 Jaha, det var ni som ska vara med i Förkväll! Det var jag som bommade era trevliga röster, hoppas kompressorknaset ordnade sig! Kompressorn skulle antingen skickas till generalagenten eller till nån elektronik-kunnig. Den har fast tröskelvärde och det verkade vara det som var felkalibrerat, jävligt irriterande då det blev helt skev stereobild, men den lät bra på monokällor. 😆 Vi snackade lite om det där, vad var det för mick som gömde sig där uppe i luddet? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
teddawid Postat 30 september 2006 Dela Postat 30 september 2006 Elof: Undra när TV4 kommer sända vårt möte? 😉 Jaha, det var ni som ska vara med i Förkväll! Det var jag som bommade era trevliga röster, hoppas kompressorknaset ordnade sig! Kompressorn skulle antingen skickas till generalagenten eller till nån elektronik-kunnig. Den har fast tröskelvärde och det verkade vara det som var felkalibrerat, jävligt irriterande då det blev helt skev stereobild, men den lät bra på monokällor. 😆 Vi snackade lite om det där, vad var det för mick som gömde sig där uppe i luddet? Det var en Sennheiser MKH50 kopplad till en Sound devices 302 ENG-mixer och sen in i kameran. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
giggsy Postat 30 september 2006 Dela Postat 30 september 2006 Kände mig som en Norén-pjäs när jag vaknade.. Kan nog stämma, men du såg mer ut som en Monty Python-sketch när du smaskade Kexchoklad i tunnelbanan. 😕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Umemagnus Postat 30 september 2006 Dela Postat 30 september 2006 Kände mig som en Norén-pjäs när jag vaknade.. Kan nog stämma, men du såg mer ut som en Monty Python-sketch när du smaskade Kexchoklad i tunnelbanan. 😱 😕 ehh... jajustdeja 😳 det gjorde jag ju... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
IDF Postat 30 september 2006 Dela Postat 30 september 2006 nu e ja hemma i norrköping iaf!!! 😕 myyycket trevlig kväll.. olsberg det kommer et PM till dig så snart jag orkar.. ska äta o sova sen fest igen.. 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Björn Olsberg Postat 30 september 2006 Dela Postat 30 september 2006 Kände mig som en Norén-pjäs när jag vaknade.. Kan nog stämma, men du såg mer ut som en Monty Python-sketch när du smaskade Kexchoklad i tunnelbanan. 🙂 😛 ehh... jajustdeja 😕 det gjorde jag ju... 😄 Tyckte det mesta igår kändes som en massa märkliga, suggestiva och vansinnigt roliga pjäser. Riktigt skön träff. .björn. - som fortfarande undrar hur effektivt IDF's utvuxna skägg egentligen fungerar som basfälla Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 30 september 2006 Dela Postat 30 september 2006 .björn. - som fortfarande undrar hur effektivt IDF's utvuxna skägg egentligen fungerar som basfälla Fråga Majken, vet jag. Hade inte han ett sånt skägg? 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Umemagnus Postat 30 september 2006 Dela Postat 30 september 2006 (redigerat) Jao, kan bara instämma. Himla trevligt! (alltså, ang hur kvällen varit)... Ang skägget, så kommer tydligen IDF att kunna hyras för en överkomlig peng, sen bara ha honom sittandes i studion i ett hörn... Fast nu ska jag inte gå händelserna i förväg, utan väntar tills IDF släpper fullständiga uppgifter, under "Nyheter"... Redigerat 30 september 2006 av Umemagnus Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ThomasJ Postat 30 september 2006 Dela Postat 30 september 2006 Jao, kan bara instämma. Himla trevligt! (alltså, ang hur kvällen varit)... Ang skägget, så kommer tydligen IDF att kunna hyras för en överkomlig peng, sen bara ha honom sittandes i studion i ett hörn... Fast nu ska jag inte gå händelserna i förväg, utan väntar tills IDF släpper fullständiga uppgifter, under "Nyheter"... 🙁😎😛 Jofan. den grymt bra kväll. skulle varit ännnu roligare om alla resterande hadde föjtmed på rockklubben sen, men vi som gick hadde det skojjigt! Insdie om idfskägget: Det höll på att brinnaupp senare på kvällen när herren skulle röka 😄😄😠 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.