khazad Postat 25 augusti 2006 Dela Postat 25 augusti 2006 (redigerat) hittade denna när jag var ute å surfade nu, vill bara kolla om någon vet vad jag får, eller a, om det är värt att köpa optisound tabletop dj-paketet där, för nybörjare ps. hade problem med länken Redigerat 25 augusti 2006 av khazad Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Danny Cort (oregistrerad) Postat 25 augusti 2006 Dela Postat 25 augusti 2006 Nejnej. Köp inte JB-spelare, du kommer bli besviken. Mixern och lurarna är ok som insteg, men CD-spelarna är riktigt kass, och priset är inte särskilt bra. Man tjänar ALLTID på att köpa lösa delar begagnat. Kolla efter begagnade Numark Axis eller Pioneer CDJ spelare som håller i princip en livstid och är stabilare, pålitligare och snabbare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
khazad Postat 25 augusti 2006 Trådstartare Dela Postat 25 augusti 2006 okej, tack för tipset, ska fortsätta kolla runt då... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
khazad Postat 27 augusti 2006 Trådstartare Dela Postat 27 augusti 2006 http://www.vendolin.se/Annonce_Detail.asp?annonceid=4620770 detta ser ut att vara ett bra köp... någon som inte håller med? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 5 september 2006 Dela Postat 5 september 2006 (redigerat) Skippa CD. CD är inge bra. Satsa på vinyl. Köp skivspelare istället. Helst av mig. PMa mig, jag vet att du vill. EDIT: Den här killen skämtar alltså lite. Redigerat 5 september 2006 av MarcusRombo Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
khazad Postat 10 september 2006 Trådstartare Dela Postat 10 september 2006 http://www.vendolin.se/Annonce_Detail.asp?...nonceid=4655362 jag vet inte men jag får känslan av att mixer akn vara kass, cdj'n verkar lite av äldsta modellen, men jag vet inte, ska jag slå till? hade varit glad om du danny kunde ge lite feedback, du verkar ha koll 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ThomasJ Postat 14 september 2006 Dela Postat 14 september 2006 Du kan få köpa en sjysst mixer med 4 kanaler o bpm räknare samt två rem-drivna decks. det klarar du dig på i början när du skall stå hemma o öva! Skicka pm om du är intresserard! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
khazad Postat 14 september 2006 Trådstartare Dela Postat 14 september 2006 jag köpte två pioneer cdj 500 + en vicano MX710 (dock dåligt skick) igår, ska sätt upp dem idag någon gång... tack ändå 😕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Danny Cort (oregistrerad) Postat 14 september 2006 Dela Postat 14 september 2006 Men Khazad! När du frågade mig via PM om paketet var värt pengarna så skrev du att du att priset var 600:- och jag svarade att visst är det värt det. Men det var bara det att du glömde en nolla. Om grejerna inte är i absoluta toppskick och inte använda länge så är dom INTE värda 6000 spänn. Sorry, men du skulle inte ha missat nollan där... Är dom som du skrev i dåligt skick så har du nog tyvärr gjort en tämligen dålig affär... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
khazad Postat 14 september 2006 Trådstartare Dela Postat 14 september 2006 det är bara mixer som är kass, jag tror spelarna är fina... ja, du vet vad jag skrev i mitt pm... hoppas jag får nyta av dem nu då.. fan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.