emser Postat 24 augusti 2006 Postat 24 augusti 2006 Någon mer som lider av att bo i ett (1920-tals) hus där tempen inne vägrar sjunka under 26 grader trots att det är typ 20 ute? Glöm det där med att öppna fönster, funkar inte, hela sommaren är typ ackumulerad i väggarna. Jag begär inga råd eller underverk, bara någon som förstår hur det känns. /emser
Danabacken Postat 24 augusti 2006 Postat 24 augusti 2006 Jag förstår hur det känns. Tempen i min lya är hög dygnet runt, eftersom det är trångt, och att datorn står igång 23-7. Jobbigt ibland, ja. fönstrena hjälper inte mycket heller, inte på dagarna iaf. 🙁
Cloudsurfer Postat 24 augusti 2006 Postat 24 augusti 2006 plocka fram hålsågs-setet och dra en 70 mm's hål ovanför fönstren och sätt dig ett manuellt spjäll. Då blir det självdragscirkulation på luften.
Cloudsurfer Postat 24 augusti 2006 Postat 24 augusti 2006 Det är gôtt! Fy f*n för kyla!! 😉 Ja men det går ju inte att ha 26 grader inne dygnet runt, 16-20 grader är ju lagom på natten
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.