ThomasJ Postat 24 augusti 2006 Postat 24 augusti 2006 Söker en flicka,dam eller kvinna som vill sjunga. Har dessvärre ingen möjlighet att spelain sången. Men jag söker någon som har en egen text och bra sångröst. Sången är till ett projket som går i genren Trance/dance
Florian le Sage Postat 24 augusti 2006 Postat 24 augusti 2006 (redigerat) Akta dig för att göra såhär, jag har blivit anklagad för både det ena och andra av vissa supernördar här på forumet då jag svarade på en sångerskas inlägg, det är tydligt att dessa individer själva internetraggar eller inte har ett eget liv etc och så fort de får chansen så slår de till mot oss seriösa skapande tomtar och anklagar oss för smutsiga förehavanden, vilka vyer va! 😆 Lycka till säger jag i alla fall, bry dig inte om pöbeln, nämner inga namn! Redigerat 24 augusti 2006 av Florian le Sage
rainydays Postat 24 augusti 2006 Postat 24 augusti 2006 Det är ganska stor skillnad mellan din och lådans invit Florian 😳
tsmalmbe (oregistrerad) Postat 24 augusti 2006 Postat 24 augusti 2006 Sökes: Kvinna för allmänt bruk. Tidigare erfarenhet ogillas.
floaty Postat 24 augusti 2006 Postat 24 augusti 2006 hmm, undrar varför det aldrig är några tjejer här...
tbruce Postat 18 november 2006 Postat 18 november 2006 Har dessvärre ingen möjlighet att spelain sången. 😄 Vad ska du ha den till då? Bara höra på när hon sjunger? 🙂
floaty Postat 18 november 2006 Postat 18 november 2006 Har dessvärre ingen möjlighet att spelain sången. 😄 Vad ska du ha den till då? Bara höra på när hon sjunger? 🙂 ja? det låter väl trevligt?
tbruce Postat 18 november 2006 Postat 18 november 2006 Har dessvärre ingen möjlighet att spelain sången. 😄 Vad ska du ha den till då? Bara höra på när hon sjunger? 🙂 ja? det låter väl trevligt? För all del... 😉
IDF Postat 18 november 2006 Postat 18 november 2006 (redigerat) Har dessvärre ingen möjlighet att spelain sången. 😄 Vad ska du ha den till då? Bara höra på när hon sjunger? 😉 kanske att ngn annan spelar in den o sen hgan mixar/proddar.. 🙂 så jävla surt att man inte ens kan be om ett samarbete utan att folk kommer o lackar ur! Redigerat 18 november 2006 av IDF
IDF Postat 18 november 2006 Postat 18 november 2006 här är en tråd som du borde kolla in!!!!!!!!!!!!!!
allansson Postat 18 november 2006 Postat 18 november 2006 här är en tråd som du borde kolla in!!!!!!!!!!!!!! Attans... när jag först såg den här tråden så kom jag på att det fanns en sångerska som startat en ny tråd i vilken hon lånade ut sin röst. Fy på dig för att stjäla min idé. 😄😉🙂
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.