Jump to content
Annons

www.playback-europe.com

Bassebas

Recommended Posts

Annons
  • 1 år senare...

Kapar denna gamla tråd, då jag undrar i princip samma sak.

Någon som handlat på playback-europe.com?

Verkar ju ha väldigt bra priser (ca 20% lägre än Svenska butiker på det mesta jag kollat) och fri frakt över 300€.

Men är de pålitliga? Levererar hyfsat snabbt? Håller en uppdaterad om någon produkt skulle bli försenad? Et cetera.

Dela på andra sajter

Jag hittade behringer truth b2031p på http://www.playback-europe.com/produits.ph...rtner=kelkoo_SE

och det är väääldigt lågt pris på dem! 😕

men jag har aldrigt hört talas om butiken, är det nåt att lita på?

Det måste vara styckpris va?

trots gammalt inlägg.. ja.. styckpris.

89 €

19.6 % VAT Inc.

one unit

Dela på andra sajter

Kapar denna gamla tråd, då jag undrar i princip samma sak.

Någon som handlat på playback-europe.com?

Verkar ju ha väldigt bra priser (ca 20% lägre än Svenska butiker på det mesta jag kollat) och fri frakt över 300€.

Men är de pålitliga? Levererar hyfsat snabbt? Håller en uppdaterad om någon produkt skulle bli försenad? Et cetera.

Jag har inte handlat från dom, men jag kollade lite snabbt på sajten nu. Det mesta jag kollade på låg några € över vad samma prylar kostar på Thomann, så jag tycker du ska kolla upp den butiken om du inte redan har gjort det.

www.thomann.de

Dela på andra sajter

bakke: tack för tipset! jag ska dock köpa en pod x3, och den får jag från playback för 377€ och från thormann för 414€.

sounden: tackar för ditt intyg! jag har aldrig blivit blåst på någon nätbutik förr, men det känns ändå skönt att få höra åtminstone en riktig persons erfarenhet!

Dela på andra sajter

creel (oregistrerad)

Jag har handlat min ENGL-förstärkare därifrån. Det gick bra. De är snabba, de använder UPS.

Jag har pratat med en på telefon, de är okej på engelska.

En sak som är väldigt dålig, är att man själv måste stå för fraktkostnaden dit om man ska returnera något, även om det är garantiärende! Dvs vid reparation och liknande. Men frakten tillbaka står dem för.

Jag fick själv punga ut 1200 till UPS för att skicka tillbaka min förstärkare när den dog (efter nån enstaka månad). Efter en månad var den hemma igen.

Men ja, de är billiga och bra annars. Pålitliga och säkra tycker jag.

Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.