Jump to content
Annons

ny saxofonist presenterar sej på forumet


ozman

Recommended Posts

hej!

jag spelar saxofon mer och bättre än någon annan under tjugo i sverige, så behöver ni någon hjälp, kontakta mej! 😆

Älskar josef zawinul och weather reaport, björk, fors allas våran john coltrane och massor av freebaag! någon som håller med?

Spelar in i Cubase SX3 och arbetar med Ableton Live och Wavelab (det finns inget annat program som man kan bli så glad av som det!). Har för länge sedan sålt min enda tv och har aldrig saknat den sedan dess .. rekomenderas!!

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Hej på dig!

Jag spelade också saxofon en gång i tiden... men det var inget för mig... fick bli gitarr istället... fick inga brudar när jag stod och sexade med saxen 😆

Välkommen! 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Weei! 😉 Du och jag ska nog komma överens. Välkommen.

edit: Wayne Shorter då? 🙂 Eller Joe Lovano, eller Kenny Garret?

Finns många att nämna!! Defenitivt Shorter och Kenny Garret, Maceo Parker, Cannonball Aderley, Cris Potter...

Wayne Shorter dyker upp igen på Umeå jazzfestival! Såg honom senast i sthlm konserthus, fantastiskt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Lyssnar på er musik nu. Knäckande bra emellanåt. Vuxet, moget och fräscht på en gång. Är ni allihopa lika unga? Du spelar hur fint som helst.

hallonsafts gitarrsolo är fan helt strålande. sitter och ryser här! Tokroligt spel.

Redigerat av VacUm
Link to comment
Dela på andra sajter

Lyssnar på er musik nu. Knäckande bra emellanåt. Vuxet, moget och fräscht på en gång. Är ni allihopa lika unga? Du spelar hur fint som helst.

hallonsafts gitarrsolo är fan helt strålande. sitter och ryser här! Tokroligt spel.

Kul att du tycker det ? Har du något att tillägga om mixarna? eller någon annan som har det?

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...