Eternal Postat 23 augusti 2006 Dela Postat 23 augusti 2006 LÅTNAMN: Lost Dreams ARTIST/GRUPP: Mikael Andersson GENRE: Gitarronani/Symfonisk metal... LÅTLÄNGD: 01:00 KOMPOSITÖR: M.Andersson PRODUCENT: M. Andersson INSPELNINGSÅR: 2006 FORMAT: mp3 192 STORLEK: 1,4 MB STATUS: Första mixen. Vad tycks? Gillar ni låtidén? Något att fortsätta på? Hör ni att gitarren är ostämd? 😳 Dream11.mp3 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jejje Postat 23 augusti 2006 Dela Postat 23 augusti 2006 Detta kan du fortsätta på med gott samvete! Apropå att gitarren är ostämd så kan jag inte påstå att jag direkt hör det! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Eternal Postat 23 augusti 2006 Trådstartare Dela Postat 23 augusti 2006 Detta kan du fortsätta på med gott samvete! Apropå att gitarren är ostämd så kan jag inte påstå att jag direkt hör det! Tack Jejje! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Aresius Postat 24 augusti 2006 Dela Postat 24 augusti 2006 Än en gång kommer Yngwie-influenserna fram. 😳 Det här skulle kunna bli något. Tycker inte gitarren är ostämd. Men fortsätt på det här nu. 😛 Det jag dock inte alls gillar är shuffle-kompet som trummorna kör. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Linkowich Postat 24 augusti 2006 Dela Postat 24 augusti 2006 Kanske är en högst personlig åsikt, men jag tycker dina drillar låter illa. För långa och för långsamma, typ... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Eternal Postat 24 augusti 2006 Trådstartare Dela Postat 24 augusti 2006 Kanske är en högst personlig åsikt, men jag tycker dina drillar låter illa. För långa och för långsamma, typ... Jaha ok. Tråkigt att du inte gíllar dem. Men vad tycker du om resten av kreationen då? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Eternal Postat 24 augusti 2006 Trådstartare Dela Postat 24 augusti 2006 Än en gång kommer Yngwie-influenserna fram. 😄 Det här skulle kunna bli något. Tycker inte gitarren är ostämd. Men fortsätt på det här nu. 🙂 Det jag dock inte alls gillar är shuffle-kompet som trummorna kör. Japp, man blir vad man lyssnar på. 🙂 Hör verkligen inte det ostämda? Man kan ju komma undan med vad som helst. 😄 Klaga inte på trummorna för guds skull. Det är ju ditt fel att jag skaffade EZdrummer. 😕 Hehe jag håller med. Jag funderar på att köra hela låten utan trummor och försöka göra den lite mer symfonisk. Ungefär som i slutet. Men där låter det Rhapsody. Gillar jag inte riktigt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Otto Postat 24 augusti 2006 Dela Postat 24 augusti 2006 Mysigt sound på guran, bra låt bara fortsätta jobba på den 😕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Aresius Postat 24 augusti 2006 Dela Postat 24 augusti 2006 Jag klarar bara på kompet. Alltså mönstret. =P Inte ljudet. Att det låter Rhapsody är bara bra! 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Eternal Postat 25 augusti 2006 Trådstartare Dela Postat 25 augusti 2006 Jag klarar bara på kompet. Alltså mönstret. =P Inte ljudet. 🙂 Att det låter Rhapsody är bara bra! 😄 Ja just det ja du gillar Rhapsody ja! 🙂 Jojo, de är ju på en annan nivå. Men gud vad tjatiga de blivit nu. 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.