fusionman Postat 23 augusti 2006 Postat 23 augusti 2006 Hej alla, Jag är från början gitarrist men har på senare tid mer och mer koncentrerat mig på mixning och mastering samt lite komponering av elektronisk musik. Tycker musik är det roligaste som finns. Det är en stor del av mig och jag skulle bli grymt deppad om jag skulle vara tvungen att vara utan. Kolla gärna in min site, www.fusionproductions.se. Kanske inte jätterolig men dock informativ!
ThomasJ Postat 23 augusti 2006 Postat 23 augusti 2006 Hej! Välkommen! Hoppas man snart får höra dina elektroniska alster här i demoforumet:P
osiris Postat 23 augusti 2006 Postat 23 augusti 2006 Hej hej hallå! Välkommen till vår, numera, stora familj 😳
fusionman Postat 23 augusti 2006 Trådstartare Postat 23 augusti 2006 Tack! Jag kanske lägger upp nåt, får se.
IDF Postat 26 augusti 2006 Postat 26 augusti 2006 yo. najs med fler mac, PT användare.. välkommen till gänget! hoppas du trivs.. 😉
fusionman Postat 26 augusti 2006 Trådstartare Postat 26 augusti 2006 yo. najs med fler mac, PT användare..välkommen till gänget! hoppas du trivs.. 😛 Ja, visst är det trevligt med Mac!
Stensdotter Postat 27 augusti 2006 Postat 27 augusti 2006 Hallojsan! Välkommen hit! (säger jag som bara varit här några veckor, rookie jag med *ler*)
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.