Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat (redigerat)

jävligt skön musik. Och ja, det behövs en mastring 😆 Jag vet inte om jag är rätt man att göra det, men jag gör jättegärna ett försök!

/E

msn: freddefrontfigur@hotmail.com

Redigerat av Eliasson
MrPhil (oregistrerad)
Postat
Jag behöver hjälp med mastering och har begränsad budget. Lyssna på låtarna och se om du tror du kan få det bättre! Tack på förhand!

http://www.myspace.com/martinekman

Martin

Hur begränsad budget har du?

MrPhil (oregistrerad)
Postat
2000 kr kanske? För rätt man.

Det var ju riktigt bra! Musiken alltså. (Wonderfull life)

Vad vill du uppnå med masteringen då? Tyckte det lät schysst redan.

Postat

Mr Phil: Det är väl att det ska låta bra i alla steros, och få en liknande ljudbild på samtliga låtar. Men du kanske har rätt, det kanske är bra som det är. Killen som mixat är duktig!

Väldigt kul att du gillade! Tack!

Martin

Postat

Weeeeeeeeeeeeeeee! Vilka bra låtar, jag gillade "I can't breathe" bäst. Gillar din röst också. Hojta om du behöver fler röster på backing vocals. (Hör att du redan har en tjej där, men du kanske vill bredda kören med lite olika karaktärer?). Hursomhelst: Yippee! BRA musik!

Postat

Tack för alla fina kommentarer och tips! Det är ju därför man orkar kämpa, tack vare er!

Var jag religiös skulle jag säga: God bless you!

Martin Ekman

• 4 veckor senare...
fetabeats (oregistrerad)
Postat

Shit...

Helt sjukt bra... 🙂

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.