tordA Postat 3 juli 2004 Postat 3 juli 2004 (redigerat) en CD med Hammagrella, Best of (19 låtar 😮 ) en CD med VII Gates (SevenGates) JJRockford här på forumet, och en ny Fender American Highway 1 Strata Safirblå transparent , på förstärkardoktorn 🙂 Svar till signaturen: Shop Till You Drop 😄😄😄😄 Redigerat 3 juli 2004 av Rockfart
Krokodilen Postat 3 juli 2004 Postat 3 juli 2004 Svar till signaturen: Shop Till You Drop Hade i princip handen på dörrhandtaget till musikbörsen .... när växellådan rasade 🙂😄 Ljudmodul och midicontroller blev kugghjul o remmar!! Drive till it pop 😮
tordA Postat 3 juli 2004 Trådstartare Postat 3 juli 2004 attans otur 🙁 fördelen med att handla "senare" är att det troligen finns en ny version, som är billigare och bättre 🙁 jag var tvungen att köpa ny gura, på greppbrädan så är metallbanden nernötta till trät 😕 jag försökte ta en riktig närbild, men det funkade inte.
Krokodilen Postat 4 juli 2004 Postat 4 juli 2004 jag försökte ta en riktig närbild, men det funkade inte. Hmm, har du provat att plåta via en spegel? Mha en spegel går det ibland att få tll "den där" vinkeln som annars inte riktigt vill sig. Med tanke på ditt fotoobjekt så kanske det går att sätta spegeln vid stallet och vinkla så hela hals med bandstavar o allt kommer med? Ha de
tordA Postat 4 juli 2004 Trådstartare Postat 4 juli 2004 (redigerat) digitalt billig kamera 😄 men kanske med en gammal rakspegel som förstorar...ummmmm... Andrew, inget att vara avis på, alla FÅR köpa 😉 --edit-- stravfel, F@N va svårt det är ibland 🙁 Redigerat 4 juli 2004 av Rockfart
hammagrella Postat 5 juli 2004 Postat 5 juli 2004 en CD med Hammagrella, Best of (19 låtar 😉 )en CD med VII Gates (SevenGates) JJRockford här på forumet, och en ny Fender American Highway 1 Strata Safirblå transparent , på förstärkardoktorn Vilken reklamplats!! Tack Rockis! Jag är smickrad över sällskapet oxå! 🙂
Twilight_Zound Postat 6 juli 2004 Postat 6 juli 2004 På tal om att shoppa 😆 https://www.studio.se/index.php?showtopic=2995
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.