tordA Postat 3 juli 2004 Postat 3 juli 2004 (redigerat) en CD med Hammagrella, Best of (19 lĂ„tar đź ) en CD med VII Gates (SevenGates) JJRockford hĂ€r pĂ„ forumet, och en ny Fender American Highway 1 Strata SafirblĂ„ transparent , pĂ„ förstĂ€rkardoktorn đ Svar till signaturen: Shop Till You Drop đđđđ Redigerat 3 juli 2004 av Rockfart
Krokodilen Postat 3 juli 2004 Postat 3 juli 2004 Svar till signaturen: Shop Till You Drop Hade i princip handen pĂ„ dörrhandtaget till musikbörsen .... nĂ€r vĂ€xellĂ„dan rasade đđ Ljudmodul och midicontroller blev kugghjul o remmar!! Drive till it pop đź
tordA Postat 3 juli 2004 TrĂ„dstartare Postat 3 juli 2004 attans otur đ fördelen med att handla "senare" Ă€r att det troligen finns en ny version, som Ă€r billigare och bĂ€ttre đ jag var tvungen att köpa ny gura, pĂ„ greppbrĂ€dan sĂ„ Ă€r metallbanden nernötta till trĂ€t đ jag försökte ta en riktig nĂ€rbild, men det funkade inte.
Krokodilen Postat 4 juli 2004 Postat 4 juli 2004 jag försökte ta en riktig nÀrbild, men det funkade inte. Hmm, har du provat att plÄta via en spegel? Mha en spegel gÄr det ibland att fÄ tll "den dÀr" vinkeln som annars inte riktigt vill sig. Med tanke pÄ ditt fotoobjekt sÄ kanske det gÄr att sÀtta spegeln vid stallet och vinkla sÄ hela hals med bandstavar o allt kommer med? Ha de
tordA Postat 4 juli 2004 TrĂ„dstartare Postat 4 juli 2004 (redigerat) digitalt billig kamera đ men kanske med en gammal rakspegel som förstorar...ummmmm... Andrew, inget att vara avis pĂ„, alla FĂ R köpa đ --edit-- stravfel, F@N va svĂ„rt det Ă€r ibland đ Redigerat 4 juli 2004 av Rockfart
hammagrella Postat 5 juli 2004 Postat 5 juli 2004 en CD med Hammagrella, Best of (19 lĂ„tar đ )en CD med VII Gates (SevenGates) JJRockford hĂ€r pĂ„ forumet, och en ny Fender American Highway 1 Strata SafirblĂ„ transparent , pĂ„ förstĂ€rkardoktorn Vilken reklamplats!! Tack Rockis! Jag Ă€r smickrad över sĂ€llskapet oxĂ„! đ
Twilight_Zound Postat 6 juli 2004 Postat 6 juli 2004 PĂ„ tal om att shoppa đ https://www.studio.se/index.php?showtopic=2995
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in hÀr.