Eliasson Postat 28 augusti 2006 Postat 28 augusti 2006 ser finemangs ut det där, Jävligt snygg! Och vad jag tycker om din musik och din röst vet du redan. 😄
Richie76 Postat 28 augusti 2006 Trådstartare Postat 28 augusti 2006 Trevligt som tusan! Och tack för insatsen på basen på första låten, Eliasson, Du står med om man kollar på lyrics, bara så du vet..
Micke H Postat 29 augusti 2006 Postat 29 augusti 2006 Riktigt snygg och funktionell hemsida, inte för flashig men ändå snygg och stilren. 😆
Woxxy Postat 29 augusti 2006 Postat 29 augusti 2006 Väldigt fin sida. Älskar bilderna där också. Lite kritik som du skulle få av en webbdesigner är att du har använt tables istället för CSS med div-taggar. Detta gör att webbsidan är tyngre än vad den behöver vara och att den kommer att vara jobbigare att ändra på än vad som anses vara smidigt. Hoppas det hjälpte! Annat än det hittade jag nog inte så mycket jag skulle klaga på. Fina vektoriserade bilder!
Richie76 Postat 31 augusti 2006 Trådstartare Postat 31 augusti 2006 Väldigt fin sida. Älskar bilderna där också.Lite kritik som du skulle få av en webbdesigner är att du har använt tables istället för CSS med div-taggar. Detta gör att webbsidan är tyngre än vad den behöver vara och att den kommer att vara jobbigare att ändra på än vad som anses vara smidigt. Hoppas det hjälpte! Annat än det hittade jag nog inte så mycket jag skulle klaga på. Fina vektoriserade bilder! Will tell.. fast det är han som får göra ändringarna, så jag slipper hursomhelt! 🙂 Tackar för synpunkter!
MrPhil (oregistrerad) Postat 31 augusti 2006 Postat 31 augusti 2006 Snyggt! Men jag hade föredragit att tapeten ligger still i bakgrunden när du scrollar.
Richie76 Postat 1 september 2006 Trådstartare Postat 1 september 2006 Snyggt!Men jag hade föredragit att tapeten ligger still i bakgrunden när du scrollar. Gottcha!
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.