Origin-One Postat 22 augusti 2006 Postat 22 augusti 2006 Fan vad det suger när en av ens närmaste vänner går bort. En av mina barndomskamrater gick bort igår, bara 30 år gammal. Det är helt obegripligt. Så fruktansvärt svårt att förstå att det verkligen har hänt på riktigt. Hoppas att han är på en bättre plats nu i denna grymma värld.
Vallhagen Postat 22 augusti 2006 Postat 22 augusti 2006 Svårt med ord. Man kan liksom inte säga "hoppas det blir bra". Sorgligt. Jag får en känsla av orättvisa när unga människor dör. När det händer i ens närhet är det fruktansvärt. Skänk polarn fina minnen. Tänd ett ljus.
oknytt Postat 22 augusti 2006 Postat 22 augusti 2006 Fan vad det suger när en av ens närmaste vänner går bort. En av mina barndomskamrater gick bort igår, bara 30 år gammal. Det är helt obegripligt. Så fruktansvärt svårt att förstå att det verkligen har hänt på riktigt. Hoppas att han är på en bättre plats nu i denna grymma värld. Oj så ung... beklagar
Cloudsurfer Postat 24 augusti 2006 Postat 24 augusti 2006 vet precis hur det känns...för ett år och en månad sedan gick en vän bort...endast 20 år gammal...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.