tbruce Postat 21 augusti 2006 Postat 21 augusti 2006 (redigerat) LÅTNAMN: "Way to go! But where are we going?" ARTIST/GRUPP: GENRE:Blippig electronica LÅTLÄNGD: KOMPOSITÖR: PRODUCENT: EV. MEDVERKANDE: INSPELNINGSÅR: FORMAT: mp3 STORLEK: 4,4 mb STATUS: Inte klart än Fan vad jag gillar basljudet jag fick till här alltså... typ helmumsigt, känns som att man kan äta det med sked. Känns typ som kladdiga chokladmuffins. Kritik etc välkommet. EDIT: Ny version i nästa inlägg. Redigerat 22 augusti 2006 av Lundin
tbruce Postat 21 augusti 2006 Trådstartare Postat 21 augusti 2006 (redigerat) Tackar! Här kommer en uppdattad version, nu med Lindpop på gitarr i bakgrunden, stort tack för det! EDIT: Ops, fick inte upp hela, försöker igen. Redigerat 21 augusti 2006 av tbruce
hackeman Postat 21 augusti 2006 Postat 21 augusti 2006 Haha... fan va gullig! 😉 Söt som satan. Tror minsann jag sparar denna. 😏
tbruce Postat 22 augusti 2006 Trådstartare Postat 22 augusti 2006 (redigerat) Oh, trevligt att ni gillar det. 😏 Söt? Haha ja det kanske är en träffande beskrivning... EDIT: På låten, inte på satan. 😉 Redigerat 22 augusti 2006 av tbruce
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.