tordA Postat 3 juli 2004 Postat 3 juli 2004 (redigerat) Ord från ®olf: Jodå, så här ser hon ut, utifrån å in. Skulle vilja bifoga en ljudfil också för den turbolösa åttaliterssexan rockar fett, men jag klarade inte av att backa in i studion.....! [/®olf] förarplats soffa gästrummet hallen mat-sov_tv-rum matrummet Tack Rolf, härligt att se 😄 Redigerat 3 juli 2004 av Rockfart
Dreamland Project (oregistrerad) Postat 3 juli 2004 Postat 3 juli 2004 Men kära nån vilket jobb det ligger bakom den inredningen! Tjusigt!! 🙂
paradigm Postat 3 juli 2004 Postat 3 juli 2004 Men vars är brudarna? Förlåt, jag menar förstås, vars är ljudanläggningen? Inga JBL'are så långt ögat når. 😄 Det kan ju IMHO inte bli nån "riktig" partymaskin utan ett par rejäla JBL monitorer!!! 😄 Eller är det så att "chefen" helt enkelt säger till när det är fest? 😮 Annars är jag helt mä. Schyst rigg och schyst potential, om man nu kan bortse från JBL'arna förstås. 🙂 /Roland
®offe Postat 3 juli 2004 Postat 3 juli 2004 Snälla Roland, så som den musikaliska utvecklingen gått i världen har jag naturligtvis investerat i ett par rejäla Cerwin Vega, och eftersom både du och jag vet hur de låter så spelar det ingen roll var de sitter. Det enda utrymmet som inte visas i serien är badrummet.... 😕 Tack Rockis, det var en kul tråd! 🙁 /®
paradigm Postat 4 juli 2004 Postat 4 juli 2004 Den mest självklara platsen förstås, att jag inte tänkte på det..... 😕 /Roland
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.