MikkeÖland Postat 27 augusti 2006 Postat 27 augusti 2006 ( klassiker i musikinspelnings sammanhang ) - Jag kom INTE IN FEL, jag kom in FÖR TIDIGT!
Twilight_Zound Postat 27 augusti 2006 Postat 27 augusti 2006 - Det löser sig, sa gumman som sket i vasken. Bättre lite tannkräjm i vasken, än salpetersyra på tasken
Linus Postat 27 augusti 2006 Postat 27 augusti 2006 De tre V:na: Vilja, våld och vasselin! Vinkelslipen då?
dede Postat 27 augusti 2006 Postat 27 augusti 2006 De tre V:na: Vilja, våld och vasselin! Vinkelslipen då? Måste du vinkla till allting? 😛
Linkowich Postat 27 augusti 2006 Postat 27 augusti 2006 Till den i bandet som ställer ifrån sig instrumentet och går på muggen eller nåt: -Tar du kompledigt? Ha ha ha! 😎
Shaidar (oregistrerad) Postat 31 augusti 2006 Postat 31 augusti 2006 En för Kräftfestaren: Hellre en kräfta i magen än kräftan i magen
Egghuvud Postat 1 september 2006 Trådstartare Postat 1 september 2006 Jaha så var det dax och jobba igen...
D Vibe Postat 1 september 2006 Postat 1 september 2006 Jaha så var det dax och jobba igen... Härliga måndag.
®offe Postat 1 september 2006 Postat 1 september 2006 "kors i arslet sa kärringen som satt sig på lien"
Bebopkeys Postat 1 september 2006 Postat 1 september 2006 Välkommen upp baklängesprupp! Nää ingen plattityd men kul ändå. Raaap.....sa lappjäntan när halva var inne.
slaptap Postat 1 september 2006 Postat 1 september 2006 Ibland duggregnar det...och ibland regnar det inte ett dugg... 😱
slaptap Postat 1 september 2006 Postat 1 september 2006 Bättre lite tannkräjm i vasken, än salpetersyra på tasken Bättre med spolarvätska i en Ford Taunus än en polares vätska i XXXX... 😱 Dålig...jag vet...(shame on me)...
musik (oregistrerad) Postat 2 september 2006 Postat 2 september 2006 (redigerat) Ärligt talat har jag ingen aning om vad plattityder är för något, men jag säger väl som fortsättning på temat förut: Den som lever får se, istället för köttbullar idag Det var skruven på locket Jag är väl inte tappad bakom en vagn 😉😆😳 TILLÄGG: Och slog upp vad en plattityd är enligt ordboken och kom fram till att mina ovanstående yttranden INTE stämmer in på det och alltså ICKE är plattityder. En plattityd är ett trivialt, intetsägande yttrande som redan slår fast det man redan vet. Exempel: "Bollen är rund", eller "Musik är bäst!" Redigerat 2 september 2006 av musik
Umemagnus Postat 2 september 2006 Postat 2 september 2006 ....pucken är hård... (nu blev det väl rätt, Musik?)
tordA Postat 2 september 2006 Postat 2 september 2006 OT som en sportreporter sa: "här kommer nummer 7 med Tumba på ryggen" 😉
Bebopkeys Postat 2 september 2006 Postat 2 september 2006 Gammelkärringarnas favorit. -Liten blir stor!
MikkeÖland Postat 2 september 2006 Postat 2 september 2006 (redigerat) välkommen in i det gröna sa jäntan o spred gräs på magen... En i taget pöjkar sa pigan som vaknade upp under kossan..... Redigerat 2 september 2006 av MikkeÖland
Sonnert Postat 4 september 2006 Postat 4 september 2006 ...som pigan sa.... Den är ju alltid lika rolig. fast vi brukar säga: "som flickan sa" jag gör mig ständigt impopulär bland tjejerna på jobbet genom att häva ur mig frasen stundtals ganska mkt 😛 ex: tjej säger "-shitt vad jag är hungrig!" jag flikar in: "-som flickan sa!" harr harr harr 😳😕
Egghuvud Postat 4 september 2006 Trådstartare Postat 4 september 2006 (redigerat) En plattityd är ett trivialt, intetsägande yttrande som redan slår fast det man redan vet. Exempel: "Bollen är rund", eller "Musik är bäst!" https://www.studio.se/index.php?showtopic=8913&hl=Fredag Redigerat 4 september 2006 av Egghuvud
Linkowich Postat 4 september 2006 Postat 4 september 2006 I'd rather have a full bottle in front of me, than a full frontal lobotomy.
Björn Olsberg Postat 19 september 2006 Postat 19 september 2006 ex:tjej säger "-shitt vad jag är hungrig!" Det hade jag inte varit efter den frasen.
Sonnert Postat 19 september 2006 Postat 19 september 2006 Det hade jag inte varit efter den frasen. Som flickan sa. 😆
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.