Fidden Postat 21 augusti 2006 Postat 21 augusti 2006 Jag kan inte skriva något här... Har plattitydproblem.
DåligtGehör Postat 21 augusti 2006 Postat 21 augusti 2006 Haha, jajävlar. Jodå så så är det me'at. Så deee.... ... ...annars? "Vad gör du nuförtiden?" Vad gör du nu för tiden varför hör du aldrig av dig det var alldeles för länge sen vi sågs Du ska veta att jag saknar dig det finns känslor som aldrig tar slut 😱
hackeman Postat 21 augusti 2006 Postat 21 augusti 2006 (redigerat) Jahasåminsanndärsermanpåsåvissådesägerdujahajaja. Annars är väl hälften av våra svenska ordspråk i princip plattityder... 😱 http://sv.wikiquote.org/wiki/Svenska_ordspr%C3%A5k Lite roligare är då dessa alitterationer på dito: http://sv.wikiquote.org/wiki/Alitteratione...a_ordspr%C3%A5k Finns många fler... Den som väntar på nåt gott väntar alltid för länge Den som väntar på nåt gott väntar alltid/aldrig på mig/dig/etc Den som söker han letar Friskt vågat ute är halva inne Nära skjuter ingen hare.... men älgen bakom. Bakom varje framgångsrik man står en förvånad kvinna. Å så lite skit... Bättre att vara en liten skit än en stor skit En stor skit luktar mer än en liten skit En liten skit möglar fortfare än en stor skit Bättre lite skit i hörnen än ett rent helvete Lite skit rensar magen Okeeej, nu spårar jag bort från plattityder... menvafan, det dör ingen av. 😆 Redigerat 21 augusti 2006 av hackeman
D Vibe Postat 22 augusti 2006 Postat 22 augusti 2006 En gubbe på jobbet säger alltid: "In och ut", när han stämplar ut. Och "Sprut, sprut" när han tar tvål. Snuskgubbe... 🙂 /Daniel
musik (oregistrerad) Postat 22 augusti 2006 Postat 22 augusti 2006 Nära skjuter ingen hare, för de har inga gevär alls
android Postat 22 augusti 2006 Postat 22 augusti 2006 "- Hur är läget då?- Jodå, jämna plågor.." Städaren på mitt jobb drog till med en schysst variant av jämna plågor: Jag: Hur är läget? Städar'n: Jodå, det är som vanligt. [paus] Man står still. Och åldras. En annan klassiker från den där skojsiga tv-serien... -Hur är läget? -Jorå, den hänger och dinglar, serru...
hackeman Postat 22 augusti 2006 Postat 22 augusti 2006 "- Hur är läget då?- Jodå, jämna plågor.." Städaren på mitt jobb drog till med en schysst variant av jämna plågor: Jag: Hur är läget? Städar'n: Jodå, det är som vanligt. [paus] Man står still. Och åldras. En annan klassiker från den där skojsiga tv-serien... -Hur är läget? -Jorå, den hänger och dinglar, serru... -How's it hanging? -Mostly to the left. -Wazzup? -The sun is. 🙂
hackeman Postat 24 augusti 2006 Postat 24 augusti 2006 Life is a bitch and then you die Life's a bitch, and then you marry one. Life sucks, and then you marry one who doesn't.
giggsy Postat 25 augusti 2006 Postat 25 augusti 2006 Hela bollen ska ligga still! "Cidden" Andersson. Läckeby-legenden.
Claes Holmerup Postat 25 augusti 2006 Postat 25 augusti 2006 Vet inte om det egentligen passar riktigt under rubriken "platityder", men visst är det träffsäkert: Livet är en sexuellt överförd sjukdom, med garanterat dödlig utgång...
Egghuvud Postat 25 augusti 2006 Trådstartare Postat 25 augusti 2006 Den som lever får se... (underbar klassiker)
MikkeÖland Postat 25 augusti 2006 Postat 25 augusti 2006 Stöd dom sexuella minoriteterna och följ med mej hem! ( Jag vet den är dålig men bafaaaaan ..... ) / Mikke
Claes Holmerup Postat 25 augusti 2006 Postat 25 augusti 2006 En gammal klassiker som ingen har tagit upp ännu: Sällan slår man bucklor i glaskaraffer - ej heller pinkar kanariefåglar på silverfat...
MikkeÖland Postat 25 augusti 2006 Postat 25 augusti 2006 Inte illa pinkat för att va en trähäst ( errrm var det så den var? )
hackeman Postat 26 augusti 2006 Postat 26 augusti 2006 Vet inte om det egentligen passar riktigt under rubriken "platityder", men visst är det träffsäkert: Livet är en sexuellt överförd sjukdom, med garanterat dödlig utgång... 😉 Och äktenskap är fantasins triumf över förnuftet.
godhead Postat 26 augusti 2006 Postat 26 augusti 2006 eller den cyniska, burdusa varianten: "Tjena! Hur mår du?" "Skit i de du! Du e la faan ingen läkare.."
tordA Postat 26 augusti 2006 Postat 26 augusti 2006 Förresten har du tänkt på vad bensinen har blivit dyr? det drabbar inte mig, jag tankar alltid för 200:- 😳
tordA Postat 26 augusti 2006 Postat 26 augusti 2006 den som har en lever får se. det är varmare idag än ute. (avlidna platti-tyder på dåligt språkbruk)
Magpie Postat 26 augusti 2006 Postat 26 augusti 2006 Nu har krockettmatchen kommit till ett sånt läge att antingen vinner vi eller så vinner vi inte.
D Vibe Postat 27 augusti 2006 Postat 27 augusti 2006 - Det går över, skrek gubben till kärringen som låg under tåget.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.