MikkeÖland Postat 27 augusti 2006 Dela Postat 27 augusti 2006 ( klassiker i musikinspelnings sammanhang ) - Jag kom INTE IN FEL, jag kom in FÖR TIDIGT! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Twilight_Zound Postat 27 augusti 2006 Dela Postat 27 augusti 2006 - Det löser sig, sa gumman som sket i vasken. Bättre lite tannkräjm i vasken, än salpetersyra på tasken Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
dede Postat 27 augusti 2006 Dela Postat 27 augusti 2006 Nu ska vi si, sa han som skar av sig ögonlocken. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
dede Postat 27 augusti 2006 Dela Postat 27 augusti 2006 De tre V:na: Vilja, våld och vasselin! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Linus Postat 27 augusti 2006 Dela Postat 27 augusti 2006 De tre V:na: Vilja, våld och vasselin! Vinkelslipen då? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
dede Postat 27 augusti 2006 Dela Postat 27 augusti 2006 De tre V:na: Vilja, våld och vasselin! Vinkelslipen då? Måste du vinkla till allting? 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Linkowich Postat 27 augusti 2006 Dela Postat 27 augusti 2006 Till den i bandet som ställer ifrån sig instrumentet och går på muggen eller nåt: -Tar du kompledigt? Ha ha ha! 😎 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Shaidar (oregistrerad) Postat 31 augusti 2006 Dela Postat 31 augusti 2006 En för Kräftfestaren: Hellre en kräfta i magen än kräftan i magen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Egghuvud Postat 1 september 2006 Trådstartare Dela Postat 1 september 2006 Jaha så var det dax och jobba igen... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 1 september 2006 Dela Postat 1 september 2006 Öl? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
D Vibe Postat 1 september 2006 Dela Postat 1 september 2006 Jaha så var det dax och jobba igen... Härliga måndag. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
®offe Postat 1 september 2006 Dela Postat 1 september 2006 "kors i arslet sa kärringen som satt sig på lien" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bebopkeys Postat 1 september 2006 Dela Postat 1 september 2006 Välkommen upp baklängesprupp! Nää ingen plattityd men kul ändå. Raaap.....sa lappjäntan när halva var inne. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
®offe Postat 1 september 2006 Dela Postat 1 september 2006 "den som har lever får se" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slaptap Postat 1 september 2006 Dela Postat 1 september 2006 Ibland duggregnar det...och ibland regnar det inte ett dugg... 😱 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slaptap Postat 1 september 2006 Dela Postat 1 september 2006 Bättre lite tannkräjm i vasken, än salpetersyra på tasken Bättre med spolarvätska i en Ford Taunus än en polares vätska i XXXX... 😱 Dålig...jag vet...(shame on me)... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Umemagnus Postat 2 september 2006 Dela Postat 2 september 2006 ...som pigan sa.... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
musik (oregistrerad) Postat 2 september 2006 Dela Postat 2 september 2006 (redigerat) Ärligt talat har jag ingen aning om vad plattityder är för något, men jag säger väl som fortsättning på temat förut: Den som lever får se, istället för köttbullar idag Det var skruven på locket Jag är väl inte tappad bakom en vagn 😉😆😳 TILLÄGG: Och slog upp vad en plattityd är enligt ordboken och kom fram till att mina ovanstående yttranden INTE stämmer in på det och alltså ICKE är plattityder. En plattityd är ett trivialt, intetsägande yttrande som redan slår fast det man redan vet. Exempel: "Bollen är rund", eller "Musik är bäst!" Redigerat 2 september 2006 av musik Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Umemagnus Postat 2 september 2006 Dela Postat 2 september 2006 ....pucken är hård... (nu blev det väl rätt, Musik?) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
tordA Postat 2 september 2006 Dela Postat 2 september 2006 OT som en sportreporter sa: "här kommer nummer 7 med Tumba på ryggen" 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bebopkeys Postat 2 september 2006 Dela Postat 2 september 2006 Gammelkärringarnas favorit. -Liten blir stor! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MikkeÖland Postat 2 september 2006 Dela Postat 2 september 2006 (redigerat) välkommen in i det gröna sa jäntan o spred gräs på magen... En i taget pöjkar sa pigan som vaknade upp under kossan..... Redigerat 2 september 2006 av MikkeÖland Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
sixties Postat 3 september 2006 Dela Postat 3 september 2006 Allt går utom små barn och Tennsoldater. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sonnert Postat 4 september 2006 Dela Postat 4 september 2006 ...som pigan sa.... Den är ju alltid lika rolig. fast vi brukar säga: "som flickan sa" jag gör mig ständigt impopulär bland tjejerna på jobbet genom att häva ur mig frasen stundtals ganska mkt 😛 ex: tjej säger "-shitt vad jag är hungrig!" jag flikar in: "-som flickan sa!" harr harr harr 😳😕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Egghuvud Postat 4 september 2006 Trådstartare Dela Postat 4 september 2006 (redigerat) En plattityd är ett trivialt, intetsägande yttrande som redan slår fast det man redan vet. Exempel: "Bollen är rund", eller "Musik är bäst!" https://www.studio.se/index.php?showtopic=8913&hl=Fredag Redigerat 4 september 2006 av Egghuvud Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Linkowich Postat 4 september 2006 Dela Postat 4 september 2006 I'd rather have a full bottle in front of me, than a full frontal lobotomy. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Björn Olsberg Postat 19 september 2006 Dela Postat 19 september 2006 ex:tjej säger "-shitt vad jag är hungrig!" Det hade jag inte varit efter den frasen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sonnert Postat 19 september 2006 Dela Postat 19 september 2006 Det hade jag inte varit efter den frasen. Som flickan sa. 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.