Signert Postat 20 augusti 2006 Dela Postat 20 augusti 2006 (redigerat) En del av er kanske har lyssnat på några av de låtar jag har lagt upp i demoforumet under året, t.ex. Magical Machines, Happy Factory och Special Offer(For A Limited Time Only). Nu finns det även ett band som framför denna musik live: Swedish For Beginners, med mig på sång och "Thomas" på forumet på klaviatur, plus ytterligare sex medlemmar. Vår debutspelning i denna sättning är nästa onsdag, 30/8, på Sticky Fingers i Göteborg, och vi skulle bli lyckliga om några av er här på forumet ville dyka upp, lyssna och säga hej. En mini-IRL? Finns lite info och musik på vår Myspace-sida. (Kanske lite förmätet att pusha sitt eget band här, men eftersom två av medlemmarna är reggade på forumet så må det väl vara hänt.) Redigerat 20 augusti 2006 av Signert Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Hellpig Postat 20 augusti 2006 Dela Postat 20 augusti 2006 Fan vad kul! Hade jag bara bott lite närmare Gbg så hade jag varit där garanterat! Hoppas ni hittar ett kontrakt snart - med dina låtar vore ni värda det! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 20 augusti 2006 Dela Postat 20 augusti 2006 Coolt. jag vill också se! Teleporter någon? Nåväl, lycka till! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Signert Postat 20 augusti 2006 Trådstartare Dela Postat 20 augusti 2006 Finns ju Swebus Express! Övernattning går ju alltid att lösa. Btw: Entré 50:-, 18år Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
osiris Postat 20 augusti 2006 Dela Postat 20 augusti 2006 Coolt. jag vill också se! Teleporter någon? Nåväl, lycka till! Jag vet en kille som har en sån i gbg... men det kanske inte hjälper dig? 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
tbruce Postat 20 augusti 2006 Dela Postat 20 augusti 2006 Oooh, det får man ju nästan dra och kolla på! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 20 augusti 2006 Dela Postat 20 augusti 2006 (redigerat) Coolt. jag vill också se! Teleporter någon? Nåväl, lycka till! Jag vet en kille som har en sån i gbg... men det kanske inte hjälper dig? 😏😆😎 kan han inte teleportera hit den? Förresten signert, vadå 50:-, hört talas om gästlista? 😛 Det är bara att ge dom medlemslistan på forumet ju, så är allt löst sen 😆 Redigerat 20 augusti 2006 av Fidden Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
tbruce Postat 20 augusti 2006 Dela Postat 20 augusti 2006 "7756 gäster? Öh... okej då." Som om. 😏 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
drloop (oregistrerad) Postat 20 augusti 2006 Dela Postat 20 augusti 2006 Tycker det ni gör låtar bra. Skall faktiskt försöka komma. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
allansson Postat 20 augusti 2006 Dela Postat 20 augusti 2006 Skulle gärna komma om det inte låg så långt bort från Lund. Kanske ni kan komma ner ht och spela nån gång? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
PzYkBrYt Postat 21 augusti 2006 Dela Postat 21 augusti 2006 Jag kommer om ni kommer till henriksberg den 29/8 & kollar på mindfall.. 😏 My space - Mindfall Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FredrikMikaelsson Postat 21 augusti 2006 Dela Postat 21 augusti 2006 ska se om det blir tid över! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Thomas Postat 21 augusti 2006 Dela Postat 21 augusti 2006 OK, låter grymt - jag kommer! 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Signert Postat 21 augusti 2006 Trådstartare Dela Postat 21 augusti 2006 Skulle gärna komma om det inte låg så långt bort från Lund. Kanske ni kan komma ner ht och spela nån gång? Lund vore grymt. Tips på spelställen? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Signert Postat 21 augusti 2006 Trådstartare Dela Postat 21 augusti 2006 Jag kommer om ni kommer till henriksberg den 29/8 & kollar på mindfall.. 🙂 My space - Mindfall Jag tycker faktiskt att Mindfall är riktigt bra och uppmanar alla som inte repar för en spelning dagen efter att gå till Henriksberg 29/8. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Signert Postat 22 augusti 2006 Trådstartare Dela Postat 22 augusti 2006 Tycker det ni gör låtar bra.Skall faktiskt försöka komma. Kul! Passa på att komma och säga hej. Gäller naturligtvis alla "forumister" som dyker upp. Kul att få lite ansikten till användarnamnen. 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
floaty Postat 22 augusti 2006 Dela Postat 22 augusti 2006 Har bara hört special offer-låten... men den är ju klockren. Darn, ni får åka upp till sthlm och spela med. Kör en kväll på någon universitetspub här så fixar jag dit folk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pwayne Postat 22 augusti 2006 Dela Postat 22 augusti 2006 Jobbar sent, bor i Lysekil Så när går ni på? Vore kul, riktigt kul, så om tiden bara vill...... annars lycka till! 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Signert Postat 22 augusti 2006 Trådstartare Dela Postat 22 augusti 2006 Jobbar sent, bor i LysekilSå när går ni på? Vore kul, riktigt kul, så om tiden bara vill...... annars lycka till! 🙂 Vi går på tidigast 21:30, förmodligen senare. Vi ses där! 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Vallhagen Postat 22 augusti 2006 Dela Postat 22 augusti 2006 Jahanädegårjunte... Fel landsända för ett mittiveckangig. Men jag tipsar mina polare i gbg, så publiktillströmningen ökar med nån gubbe eller två. ...men med dom låtarna blir det väl majorkontrakt och åtminstone sverigeturné innan årsslutet? Glöm inte Linköping isf! ... MEN det är klart, om ni lovar att repa in TANGON så kanske jag tar ledigt och kommer i alla fall 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Signert Postat 23 augusti 2006 Trådstartare Dela Postat 23 augusti 2006 Vill bara meddela att samtliga band nu är klara för den aktuella kvällen. Förutom oss spelar även Memfis(Kristinehamn) och Subs(Beijing,Kina). De spelar metal respektive slammerpunk, så det blir en minst sagt varierad kväll. Info om klubben finns på gbgrocks.se. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pluffo Postat 24 augusti 2006 Dela Postat 24 augusti 2006 Hmm...Jag flyttade precis från Göteborg till Umeå så jag måste säga att det blir en aning svårt att komma och titta. Synd, för annars hade jag varit där och diggat 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nelerion Postat 25 augusti 2006 Dela Postat 25 augusti 2006 Sticky säger du.. Det riktigt ryser.. den klubben skulle ni spelat på för 3 år sedan. Men vad gör det, jag kommer dit! Jag har suttit och njutit till fabriken och maskinerna nu ett bra tag, det skall bli riktigt intressant att se er live! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Signert Postat 26 augusti 2006 Trådstartare Dela Postat 26 augusti 2006 Men vad gör det, jag kommer dit! Jag har suttit och njutit till fabriken och maskinerna nu ett bra tag, det skall bli riktigt intressant att se er live! Vad kul! Hoppas vi ses. Några fler som dyker upp? Kan tillägga att vi kommer att spela in bilder till en video, så ni som kommer får chansen att bli förevigade. HD-upplösning, 7 kameror. Grymt. 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
khazad Postat 27 augusti 2006 Dela Postat 27 augusti 2006 förutom att det är skola dan därpå och att ajg bara är 17 så hade jag nog tittat förbi... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
drloop (oregistrerad) Postat 27 augusti 2006 Dela Postat 27 augusti 2006 Tusan också. Jag är i Nice och kommer inte hem förrän på torsdag. Rackarns, uppskattar verkligen era mysiga låtar. Får ta det en annan gång. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pwayne Postat 27 augusti 2006 Dela Postat 27 augusti 2006 (redigerat) Men vad gör det, jag kommer dit! Jag har suttit och njutit till fabriken och maskinerna nu ett bra tag, det skall bli riktigt intressant att se er live! Vad kul! Hoppas vi ses. Några fler som dyker upp? Kan tillägga att vi kommer att spela in bilder till en video, så ni som kommer får chansen att bli förevigade. HD-upplösning, 7 kameror. Grymt. 😛 Siktar på att åka ner och få med mig "Yessongs" (och låna en madrass hos honom i GBG) 😛 !! Redigerat 27 augusti 2006 av pwayne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Signert Postat 28 augusti 2006 Trådstartare Dela Postat 28 augusti 2006 Drloop: Trist, hoppas vi får nya möjligheter att ses. Pwayne: Kul! Missa inte att ölen kostar 19:- fram till 22. 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
PzYkBrYt Postat 28 augusti 2006 Dela Postat 28 augusti 2006 Jag kommer om ni kommer till henriksberg den 29/8 & kollar på mindfall.. 😄 My space - Mindfall Jag tycker faktiskt att Mindfall är riktigt bra och uppmanar alla som inte repar för en spelning dagen efter att gå till Henriksberg 29/8. Det var värmande ord! 🙁 Dessvärre har vi ställt in giget pga diverse strul. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Signert Postat 29 augusti 2006 Trådstartare Dela Postat 29 augusti 2006 Jag kommer om ni kommer till henriksberg den 29/8 & kollar på mindfall.. 😆 My space - Mindfall Jag tycker faktiskt att Mindfall är riktigt bra och uppmanar alla som inte repar för en spelning dagen efter att gå till Henriksberg 29/8. Det var värmande ord! 😄 Dessvärre har vi ställt in giget pga diverse strul. Tradigt. 🙁 Men då har ni ju all tid i världen att komma till Sticky! 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.