Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

LÅTNAMN: I Am Fine With It

ARTIST/GRUPP: Jonny Eklund

GENRE: Pop / Rock

LÅTLÄNGD: 3:34

KOMPOSITÖR: Jonny Eklund

PRODUCENT: Jonny Eklund

EV. MEDVERKANDE: Inga

INSPELNINGSÅR: 2006/08/20

FORMAT: mp3 192kb/s

STORLEK: 5mb

STATUS: Skiss. Gjort allting idag, skrivit och spelat in.

Vet inte riktigt om jag ska lägga på mer percussion eller trummor kanske?

Allt är gjort idag. Så mixen är ju ganska rörig ännusålänge. Men kom gärna med förslag där!

Tacksam för kritik!

Jonny_Eklund___I_m_Fine.mp3

Annons
Postat

Sången lät mer "Jag menar vad jag sjunger" i din förra låt. Nu känns det som "fuckin'" är med för att addera ett djup som inte rösten kan förmedla.

Gitarrer och det andra förmedlar en säkerhet men jag tycker rösten låter konstlad, jag tror låten hade mått bra av en omtagning. Hitta samma grymma känsla som i I'm leavin', där var det guldlock!

Postat

Jag förstår vad du menar med fuckin. Slängde mest dit det i all hast egentligen.

Jag ska tänka på det!

Det är ju lite mer av en inlevelselåt denna.. Lite mer fart och fläkt. Kanske ska låta någon annan sjunga.

Men omtagning blir det imorrn, när jag låtit öronen få vila litegranna.

Tack för kritiken!

Postat

Tjena jonny.

Alltså jag gillar det här.Sjöng med lite under din sång..Jag gillar låten.Ser att du tänkte låta nån annan sjunga - jag provar gärna om du vill.Det är bara att maila mig.Du har ju allting färdigt,så det bör ju gå rätt snabbt.

MVH

Micael

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.