Jump to content
Annons

Har du en egen hemsida?  

73 röster

1. 1. Har du en egen hemsida?

• Ja
      50
    • Nej
      15
    • Under uppbyggnad
      8

Recommended Posts

Annons
Postat

det finns redan en sån här tråd där folk har länkar till sina respektive hemsidor. Kan vara värd en titt om du är intresserad.

Postat

Jodå. Två små privata och två större som jag pysslar om på jobbet. Frågan är om inte folks bloggar borde räknas in också - det är ju fakstiskt webbsidor även om man inte måste kunna koda.

Postat

Ja, fast ej dedikerad för musik.

musik (oregistrerad)
Postat

Det kommer, det kommer.

Innan snön är här så ska jag både ha skrivit klart min bok jag håller på med, skapat en hemsida för musik, gjort klart dupliceringen av redan inspelade plattan samt spelat in den nya plattan.

Det ni!

😠

Danny Cort (oregistrerad)
Postat
Innan snön är här så ska jag både ha skrivit klart min bok jag håller på med, skapat en hemsida för musik, gjort klart dupliceringen av redan inspelade plattan samt spelat in den nya plattan.

Ha!

Postat

Nej ingen egen, däremot har jag skrivit en sida åt ett företag. Räknas det som ett ja?

Postat

jao, har oxå en hemsida... Skapad med iWeb, skitenkelt om man har tummen i ögat (när det gäller hemsidesskapande)...

Finns i signaturen..

• 2 veckor senare...

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.