Diwic Postat 20 augusti 2006 Postat 20 augusti 2006 Om man gäspar i en mikrofon, och låter ljudet passera genom ett delay innan det går ut genom hörlurarna, så blir man genast mycket tröttare. Detta eftersom det låter som alla runt om en gäspar också. Upptäckten av detta fenomen lär ha skett genom ren slump, när någon satt och lekte med ett delay, och tröttnade. Allt enligt intresseklubbens tidskrift "värdelöst vetande".
Diwic Postat 20 augusti 2006 Trådstartare Postat 20 augusti 2006 *gäsp* Gäspning kan smitta över Internet. Det konstaterar nu svenska forskare, som befarar att upptäckten är ett första mutationssteg mot virus som kan smitta interaktivt, mellan dator och människa. Hypotesen styrks av att båda personerna hade haft långvarig och intensiv kontakt med datorn när det hela inträffade. De inblandade datorerna har avstått från att kommentera händelsen pga ett oåterkalleligt nätverksfel.
Micke H Postat 20 augusti 2006 Postat 20 augusti 2006 *gäsp* Gäspning kan smitta över Internet. Det konstaterar nu svenska forskare, som befarar att upptäckten är ett första mutationssteg mot virus som kan smitta interaktivt, mellan dator och människa. Hypotesen styrks av att båda personerna hade haft långvarig och intensiv kontakt med datorn när det hela inträffade. De inblandade datorerna har avstått från att kommentera händelsen pga ett oåterkalleligt nätverksfel. zzzzzzz...
lavrell Postat 20 augusti 2006 Postat 20 augusti 2006 seriöst när jag läste den här tråden så gäspade jag, har nog lite med att göra att jag är bakis, men det är ändå rätt kul hur kroppen reagerar psykiskt 😛
Vallhagen Postat 20 augusti 2006 Postat 20 augusti 2006 seriöst när jag läste den här tråden så gäspade jag, Jag oxå. Ta mej fan!
saverman Postat 20 augusti 2006 Postat 20 augusti 2006 Samma sak för mig! 😮 Men det kan oxå vara bakfyllan... 😱
floaty Postat 20 augusti 2006 Postat 20 augusti 2006 Jag... gäspade också... vad är det som händer med oss?
Eternal Postat 20 augusti 2006 Postat 20 augusti 2006 Jag höll på att gäspa. Men den kom aldrig i full styrka så att säga.
hackeman Postat 20 augusti 2006 Postat 20 augusti 2006 Gäspar och bakis här oxå!! Måste vara nåt ockult!
lavrell Postat 20 augusti 2006 Postat 20 augusti 2006 Gäspar och bakis här oxå!! Måste vara nåt ockult! alla på hela forumet va ute med spånken igår alltså? "Typiskt musiker" som många skulle säga inkluderat mig själv
D Vibe Postat 21 augusti 2006 Postat 21 augusti 2006 (redigerat) Edit: Död länk Redigerat 27 februari 2007 av D Vibe
Vallhagen Postat 21 augusti 2006 Postat 21 augusti 2006 Det FINNS ett system. Nu öppnade jag länken igen och gäspade till direkt. Var är gäspsmileyn?
Danabacken Postat 21 augusti 2006 Postat 21 augusti 2006 Your browser does not support the HTML5 audio tag 😛 Funkar inte på mig... 😲
hackeman Postat 21 augusti 2006 Postat 21 augusti 2006 Your browser does not support the HTML5 audio tag 😄 Funkar inte på mig... 😆 Inte mig heller. Det där ljudet är snarare ett sånt som håller en vaken. 😱
D Vibe Postat 22 augusti 2006 Postat 22 augusti 2006 (redigerat) Edit Redigerat 27 februari 2007 av D Vibe
Micke H Postat 22 augusti 2006 Postat 22 augusti 2006 Kan det inte vara så att detta ämne är så totalt urbota tråkigt att man bara blir trött på hela eländet? 🙂 OBS: skämt. 😆
floaty Postat 1 september 2006 Postat 1 september 2006 faen, skulle inte gått in här igen... nu gäspar jag hejvilt...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.