peterthegreat Postat 19 augusti 2006 Postat 19 augusti 2006 ... men nu är den här. Min första trancelåt på flera månader. # LÅTNAMN: Heavy Manners # ARTIST/GRUPP: Cord-L (Jag) # GENRE: Trance # LÅTLÄNGD: 04:06 # KOMPOSITÖR: Jag # PRODUCENT: Jag # INSPELNINGSÅR: 2006 # FORMAT: Mp3 # STORLEK: 3,7Mb # STATUS: Färdig tills någon kommer med kritik eller förslag 😉 Cord_L___Heavy_Manners.mp3
Nexustwins Postat 19 augusti 2006 Postat 19 augusti 2006 ... men nu är den här. Min första trancelåt på flera månader. # LÅTNAMN: Heavy Manners # ARTIST/GRUPP: Cord-L (Jag) # GENRE: Trance # LÅTLÄNGD: 04:06 # KOMPOSITÖR: Jag # PRODUCENT: Jag # INSPELNINGSÅR: 2006 # FORMAT: Mp3 # STORLEK: 3,7Mb # STATUS: Färdig tills någon kommer med kritik eller förslag 😉 Tjenare, gör som vanligt och skriver medans jag lyssnar 🙂. Väntar.. :/... Seg lina. Okey nuså lyssnar jag då 😛 : Reagerar direkt på att det är lite för mycket reverb på percen i inledningen. Lite tunn lead för mig, ligger långt bort där ochså. Försök att använda reverben "smartare." 01:13 oj, vad gjorde du där 😳 . Passar inte alls in i den här lite mjukare stilen. Kanske i en lite hårdare låt men inte här somsagt. 01:36 Det här var skitskönt när leaden kommer in ovanpå padde och jag får konstigt nog lite basshunter vibbar. 02:10 Skönt när låten är igång igen och draget finns där. 02:40 Tonarts höjningen här låter ochs skit rent ut sagt, försök göra det lite bättre. precis som du har gjort närdu går till baka till ditt gamla. Betyg: 7/10
peterthegreat Postat 20 augusti 2006 Trådstartare Postat 20 augusti 2006 Ok tack för kritiken. Ska se vad jag kan göra. 😕
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.