jBh Postat 2 juli 2004 Dela Postat 2 juli 2004 (redigerat) Hej alla, Är ny här på forumet. Musikintresserad - naturligtvis 😆 Försöker hinna snickra lite låtar mellan jobb, blöjbyten och övriga nöjen. Mina kunskaper inom "musikinspelnings-området" är mkt begränsade och mitt tålamod likaså, vilket har fått till följd att jag sitter på en gedigen hög med låtar - halvfärdiga och helfärdiga och har inte spelat in en enda "färdig" låt. Sitter med PC & Cubase, akustisk gitarr, ibland el-gitarr, MIDI-klaviatur och en rutten mikrofon. Kanske postar ngt litet halvfärdigt (...har just inget annat än) här på forumen någon gång för lite feedback och knuffar i rätt riktning. Jag är här för att lära mej ... (hoppas jag...) Bor: Älvängen (30min norr om Göteborg) Jobbar: Göteborg Familj: Flickvän och 7-månaders son Lyssnar på: Allt!! Just nu snurrar Infinite Mass(1991) senaste i bilstereon! Annars för att nämna några ...min sons joller, Beatles, John Lennon, Kent, Metallica, Bruce Springsteen, Live, äldre Pearl Jam, Mike Oldfield, Lars Winnerbäck...generellt försöker jag vara så öppen jag kan för ny (för mej...) musik Redigerat 2 juli 2004 av jBh Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dreamland Project (oregistrerad) Postat 2 juli 2004 Dela Postat 2 juli 2004 Välkommen till ett trevligt forum! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
jBh Postat 2 juli 2004 Trådstartare Dela Postat 2 juli 2004 tack! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Musiker Postat 2 juli 2004 Dela Postat 2 juli 2004 Tjena tjena Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Carl_B Postat 2 juli 2004 Dela Postat 2 juli 2004 Välkommen! Här kommer du trivas! 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Reason Postat 2 juli 2004 Dela Postat 2 juli 2004 tjena! alltid kul att göteborgsregionen sprider ut sig här 😆 /Reason Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Danny Cort (oregistrerad) Postat 2 juli 2004 Dela Postat 2 juli 2004 Välkommen Johan. Bli inte avskräckt av alla personliga påhopp. Det är sån stämning ibland. Men jag säger som mina föräldrar brukade göra; Vi bråkar mycket, men vi älskar varandra ändå. & dom är fortfarande gifta Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hackeman Postat 2 juli 2004 Dela Postat 2 juli 2004 Välkommen i "familjen"! 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hammagrella Postat 2 juli 2004 Dela Postat 2 juli 2004 VÄLKOMMEN! (Undrar vilken roll man själv spelar i den här familjen? Onkel Fester? 😄 ) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ViktorDenStore Postat 2 juli 2004 Dela Postat 2 juli 2004 VÄLKOMMEN! (Undrar vilken roll man själv spelar i den här familjen? Onkel Fester? ) Du är ju våran komiker och vårat allt, Hamma 😄😄 --- Välkommen föresten... 🙂 --- Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MusicGene Postat 2 juli 2004 Dela Postat 2 juli 2004 wilkommen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
tordA Postat 2 juli 2004 Dela Postat 2 juli 2004 (Undrar vilken roll man själv spelar i den här familjen? Onkel Fester? 😄 ) HiYa 😄 PS jag är "the Thing" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jazzman Postat 2 juli 2004 Dela Postat 2 juli 2004 Välkommen välkommen till vårt trevliga forum Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
VacUm Postat 2 juli 2004 Dela Postat 2 juli 2004 Tjo! Då var vi åtminstånde 2 johan! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Lundin Postat 3 juli 2004 Dela Postat 3 juli 2004 Välkommen hit Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Postat 3 juli 2004 Dela Postat 3 juli 2004 Välkommen! 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slaptap Postat 3 juli 2004 Dela Postat 3 juli 2004 Vilket gäng, va? Välkommen!!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Andreas L Postat 3 juli 2004 Dela Postat 3 juli 2004 Kanske postar ngt litet halvfärdigt (...har just inget annat än) här på forumen någon gång för lite feedback och knuffar i rätt riktning. Posta på! Det är de halvfärdiga sakerna som är intressanta! Tjo! Då var vi åtminstånde 2 johan! Andreas..? Någon kanske...? 😕 Välkommen! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
djonas Postat 4 juli 2004 Dela Postat 4 juli 2004 Välkommen! 😕 Ska bli kul att få höra ditt alster 🙁 Ciao! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.