drifter7508 Postat 18 augusti 2006 Postat 18 augusti 2006 LÅTNAMN: No tomorrow ARTIST/GRUPP:Lost years GENRE: pop/indie KOMPOSITÖR: M. Larsson FORMAT: MP3 STATUS: Låtskiss Slänger upp en till låt som jag jobbar på... Fan jag blir ju aldrig klar med någon låt! Ha ha... för mycket ideér och för lite tid tycker ref. är tråkig som fan ...intro & vers duger rätt fint.. stråkarna låter jävligt kasst också... hmm synpunkter....? No_tomorrow.mp3
Tokai Postat 18 augusti 2006 Postat 18 augusti 2006 medryckande intro. Sen börjar jag lyssna efter sången... Jaha. Nu fattar jag. Man ska själv hitta på en sång här! Do it your self!
drifter7508 Postat 19 augusti 2006 Trådstartare Postat 19 augusti 2006 Släng åt mig en Robert Smith eller en Ian Curtis... then we are talking... lol 😉 Som tidigare sagt... jag kan fan inte sjunga ... & letar fortfarande efter en sångare som kan ta sig an jobbet.... 😄
stajo Postat 19 augusti 2006 Postat 19 augusti 2006 Jaha. Nu fattar jag. Man ska själv hitta på en sång här! Do it your self! 😉 som du säger lite likt cure... får mig att tänka på forest. Jo det kan bli snyggt när du träffar den rätta sångaren. Svårt att säga annars, introt är skönt men sedan blir det ju lite enahanda utan sång.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.